Kijomimi Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Hei, Fikk nettopp denne mailen fra Happybytes' kundeservice. Samtidig spurte jeg en bekjent om han hadde fått samme mailen, det hadde han ikke. Det skal nevnes at jeg har hatt abonnementet betydelig lengre enn det min bekjente har hatt. Er det slik at happybytes kjører forskjellige priser til kundene sine ettersom hvor lenge de har vært kunde? Eller er det flere her inne som har fått samme mail angående prisøkning? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 (endret) Fikk samme mailen klokken 18:00 i kveld, tipper nok de enten kjører de ut litt i pyljer eller at din bekjente har fått mailen sortert til spam reklame eller lignende. Endret 29. november 2023 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Happy bytes er uten rollover, så da er plutselig Plussmobil 8 GB til 215 kr bedre ("kun" 1000 ringeminutter per mnd) Evt 15 GB til 249 kr. Lenke til kommentar
Saltkorn Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 (endret) bytta jo i november.... jaja de fikk en mnd. neste selskap som ikke øker med over 25%, utgifter har økt men garantert ikke så mye, skal sjefen ha nyttårsbonus? Prinsippsak, det er overpriset hos alle norske operatører. Endret 30. november 2023 av Saltkorn Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Bytter nok selv, ser på plussmobil. Det står halv pris i 3 mnd men spørs om det kun gjelder mobilt bredbånd abonnement? Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 kremt skrev (3 minutter siden): Bytter nok selv, ser på plussmobil. Det står halv pris i 3 mnd men spørs om det kun gjelder mobilt bredbånd abonnement? Nei det er mobil også, men ser ut til å gjelde bare abonnement med fri tale Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Da bytta jeg til plussmobil 4gb, blir nok greit. Håper happy mister mange kunder, så på regnskapet deres også, ser veldig dårlig ut de siste årene. Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Og det sier litt om vilkårene fra duopolet. Meget spesielt å håpe det skal gå dårlig med en av de bedre utfordrerne. 2 Lenke til kommentar
Saltkorn Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Nå har Ice også økt prisene tilsvarende, alle leverandørene følger vel etter ila desember. hva med å tilby data/pris tilsvarende danmark, kunder bruker ikke opp datapakkene de har fra før. Endret 1. desember 2023 av Saltkorn Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ice har ikke økt. Men nicemobil er "datterselskap" av Ice med Ice/Telia om du vil ha billigere. Plussmobil økte i oktober, så tviler på at de øker med det første. Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 9. juni Del Skrevet 9. juni Det har sikkert vært en stund men så nylig at Happybytes har fått 1 GB abonnement til kr. 138,-. Et stykke unna Nice som tilbyr 1 GB til kr. 95,- inkl rollover. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 10. juni Del Skrevet 10. juni Noe sier meg at happybytes etterhvert vil ende opp som Hello! Gjorde. Bytter etterhvert fra Telenors' nett til Telia, og så blir solgt til Ice eller noe. Pris porteføljen til happybytes er ikke så happy som den en gang var, og etterhvert litt for variabelt enn flex og 1 om dagen.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå