Sjørøver Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Jeg har helt nytt hus med ganske store flater uten terskel. Gulvet jeg har skal ikke vaskes for ofte, og jeg vil derfor ha en robot som kunne støvsuger. Det er ett, men ellers ikke så mye greier som kan skape krøll. Jeg lurer derfor på, hvor dum/billig robot støvsuger kan jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Dersom du har store overflater bør du i hvertfall kjøpe en av de som kartlegger rommet. Det finnes utallige varianter nå. Budsjettet ditt avgjør hva du ender opp med. Toppmodellene kan tømme seg selv i en større dunk og moppe. Jeg har en Roborock S6 som jeg har hatt i litt over et år nå. Den støvsuger stue og kjøkken hver natt. Det fungerer bra. Den må tømmes ca annenhver uke. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 https://www.prisjakt.no/product.php?p=6029178 Eller den fra samme merke til 5000 som har med tømmestasjon. Roborock er som regel best value for money her. Må i hvert fall ikke tenke på å kjøpe "iRobot Roomba" om pris er viktigst Lenke til kommentar
Iki Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Roborock q7 er mer en god nok. merk at den kommer i ulike varianter ettersom hvor mye du vil den skal gjøre av seg selv. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Veldig fornøyd og imponert over roborock. Vertfall når jeg byttet ut vår roomba 980 som hadde teknologi fra 19pilogbue. Har en s5 max som sikkert er utgått nå. Vi flytter den mellom etasjene og rommene. Endret 1. desember 2023 av Labelle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå