Spillredaksjonen Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Dragon's Dogma 2 har fått dato Avslørt i ny trailer for oppfølgereventyret. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
busemannsatan Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Gleder meg som en liten unge til denne lanseringen. Kommer jo perfekt med tanke på påskeferien. Lanseringen er en fredag, 24. mars er palmesøndag. Dette er jo rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Gleder meg sykt til å være spellcaster igjen i dette. Håper magien er like syk som i 1ern 😁 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Fenris Helheim skrev: Gleder meg sykt til å være spellcaster igjen i dette. Håper magien er like syk som i 1ern 😁 Jeg likte bueskytinga i spillet husker det var jævla bra 😆 Lenke til kommentar
Bananababb Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Dette så interessant ut. Er det verdt å prøve det første spillet i serien først da? Lenke til kommentar
busemannsatan Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Guttebassmedtissetass skrev (På 30.11.2023 den 3:17 PM): Dette så interessant ut. Er det verdt å prøve det første spillet i serien først da? Helt klart, i hvert fall så lenge du kan få det på billigsalg. Om du har PS4/5 og PS+ eller hva det nå heter nå, så er det gratis der denne måneden. (Tror PS4-versjonen kan spilles på PS5.) Om ikke så er det i skrivende stund på salg for under 50kr på Steam. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Hvilken plattform er best for dette spillet.? Endel ser veldig konsollvennlig (ps5 for min del) ut, men ser for meg at evt. beskjeder til npc underveis i kampene er lettere på pc? for dere som har spilt eneren..; hvilken plattform spilte dere på? Evt. Pros/cons?.. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Stemmen i hodet mitt: Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih 🤩 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå