Teria Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Noen ganger når jeg våkner om morgenen trenger mobilen min kode for å låse opp, hvorfor skjer dette da jeg har face-id? iPhone 14 med oppgradert iOS. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Du ser forferdelig ut... Neida, det er ekstra sikkerhet. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Samme med fingerlåsen Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 NorsknRev skrev (1 time siden): Du ser forferdelig ut... Neida, det er ekstra sikkerhet. Hehe 😀alle gjør det når de våkner 😉 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 (endret) Teria skrev (2 timer siden): Noen ganger når jeg våkner om morgenen trenger mobilen min kode for å låse opp, hvorfor skjer dette da jeg har face-id? iPhone 14 med oppgradert iOS. Kan være flere grunner til at den trenger kode, men poenget er at det skal være en ekstra sikkerhet. F.eks.: Du har 5 misklykkede Face ID forsøk på rad. Mobilen har restartet gjennom natten (f.eks. om den automatisk oppdaterer seg over natta). Du må inn med koden en gang i uka i praksis, hvis du ikke har måttet gjøre det av andre grunner. Endret 28. november 2023 av Nimrad 1 Lenke til kommentar
Teria Skrevet 28. november 2023 Forfatter Del Skrevet 28. november 2023 NorsknRev skrev (2 timer siden): Du ser forferdelig ut... Neida, det er ekstra sikkerhet. tsetsefluen skrev (1 time siden): Samme med fingerlåsen Å? Visste jeg ikke. Maskinfører skrev (34 minutter siden): Hehe 😀alle gjør det når de våkner 😉 Det har hendt at jeg ikke har vært våken nok til at face-id kjenner meg igjen. 🤣 Nimrad skrev (17 minutter siden): Kan være flere grunner til at den trenger kode, men poenget er at det skal være en ekstra sikkerhet. F.eks.: Du har 5 misklykkede Face ID forsøk på rad. Mobilen har restartet gjennom natten (f.eks. om den automatisk oppdaterer seg over natta). Du må inn med koden en gang i uka i praksis, hvis du ikke har måttet gjøre det av andre grunner. Nr.3 her visste jeg faktisk ikke. 😅 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Teria skrev (3 minutter siden): Å? Visste jeg ikke. Det har hendt at jeg ikke har vært våken nok til at face-id kjenner meg igjen. 🤣 Nr.3 her visste jeg faktisk ikke. 😅 Hehe det har det ja 😀 mente ikke å være ekkel eller noe 😉 Lenke til kommentar
Teria Skrevet 28. november 2023 Forfatter Del Skrevet 28. november 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hehe det har det ja 😀 mente ikke å være ekkel eller noe 😉 Jeg skjønte det da. 🤣 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Det samme gjelder Android med ansiktgjenkjenning. De spør oftere etter kode enn iPhone med FaceID. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Teria skrev (1 time siden): Jeg skjønte det da. 🤣 Takk takk det er bra 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå