Spillredaksjonen Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Første titt på Fallout-serien Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Fingers crossed 🤞🤞 for at det blir bra. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Looking good design messig, men som Duriello skriver, krysser fingre for at det blir bra her også! Digger Fallout siden jeg spilte FO2 når det kom ut. Fallhøyden er stor her, men kan høste godt om de klarer det! 2 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Har flere av spillene i serien, men har aldri spillt noen av de. Så har ingen forhold til spillene. Men jeg har sett allt unntatt den siste sesongen i "Westworld". Og selv om jeg syntes den tapte seg en del i den siste sesongen jeg har sett så syntes jeg det jeg har sett av den serien var veldig bra. Så med to av skaperene til "Westworld" med så er jeg veldig spent på om denne serien også blir bra. Basert på bildene i artikkelen virker serien lovende 🙂 Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Ser virkelig frem tll mer Fallout om det er i form av spill eller serie. Vært stor Fallout fan i mange år og krysser fingrene for at dette blir bra Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Er ikke netflix i hvert fall, men holder meg godt skeptisk. Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Det her blir ikke bra, uansett. 3 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Ser mange plastikk-aktige kostymer og noen kulisse valg jeg ikke likte veldig. (Del av et fly i bakgrunnen der som ikke passet inn.) De sier de har skrevet historien så den passer inn med spillene så får håpe det er tilfelle. Og at det politiske aspektet er holdt nogenlunde under kontroll. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Bare de holder " Minutemen " utenfor serien , vel greit på horehusa . Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Fleskelars skrev (20 timer siden): Bare de holder " Minutemen " utenfor serien , vel greit på horehusa . 2 sesonger med kun episoder med "A settlement needs your help". 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Laserbeam skrev: Fleskelars skrev (20 timer siden): Bare de holder " Minutemen " utenfor serien , vel greit på horehusa . 2 sesonger med kun episoder med "A settlement needs your help". Mener å huske at i en av DLCene f4 kunne man raide de bosetningene og bli OND . Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Aldri hatt sansen for spillene men jeg liker post-apokalyptisk setting så håper det blir grei underholdning. Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Stor fan av Fallout serien, har ingen tro på at dette blir bra. Hvis jeg blir overbevist om det motsatte, vil jeg være veldig overrasket og glad. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Får håpe det ikke blir like ille som Halo serien Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Fleskelars skrev (På 30.11.2023 den 9:48 PM): Mener å huske at i en av DLCene f4 kunne man raide de bosetningene og bli OND . Jepp, i Nuka-World DLCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå