Gå til innhold

Forslag til ny feature.

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt litt i Tilbakemeldinger, men finner ikke at dette er foreslått tidligere.

Jeg har alltid HW.no liggende i en eller to browsere samtidig som jeg jobber på maskina. Det hadde vært sinnsykt behagelig hvis jeg kunne ha fått den "Siste fra Forum" som en egen liten feeder som jeg kunne ha oppe i et hjørne i stedet for å måtte bla til forsiden og refreshe hvert andre minutt.

Hvis det hadde latt seg gjøre kunne man for eksempel angi i feederen hvilke kategorier den skulle overvåke, samt hvor ofte den skulle refreshe.

Bare en tanke fra en som synes det er tungvint som det er... :)

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å trykke på "Siste 24 timer"-knappen? :)

Hvis du vil ha et system som oppdaterer seg "live" så tror jeg nok at det blir for vanskelig å få til dessverre :)

Men, det er jo ikke opp til meg da :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Hva med å trykke på "Siste 24 timer"-knappen? :)

Hvis du vil ha et system som oppdaterer seg "live" så tror jeg nok at det blir for vanskelig å få til dessverre :)

Men, det er jo ikke opp til meg da :)

Siste 24 timer er alt for omfattende. Jeg vil ha de ti siste, jeg. Selve kodingen er ikke så vanskelig, det som er frågan er om det er enkelt å implementere mot forumet og om serveren takler å bli bombadert med refresh fra et slikt konsoll, eller om man må sette opp egen hardware for å takle det.

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...