Malmern Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 Spiste nettopp en pizzabaguette og fant denne inne i baguetten, noen som vet hva det er? Baguetten inneholdt i hvertfall wienerpølse hvis det er til noe hjelp. Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg ville tatt den med til en biolog for å avklare om det kan være levninger fra utenomjordisk liv. 1 1 Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 siden baguetten innehold kjøtt så tipper jeg det er brusk 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. november 2023 Forfatter Del Skrevet 24. november 2023 Selfuniverse skrev (8 minutter siden): Jeg ville tatt den med til en biolog for å avklare om det kan være levninger fra utenomjordisk liv. Look at this comedian! Når starter standup showet ditt? 🤣 germanwhip skrev (5 minutter siden): siden baguetten innehold kjøtt så tipper jeg det er brusk Tenkte på det jeg også, forventet bare ikke det i wienerpølse. Uansett så var den ubehagelig å tygge på, full av pigger. 😜 1 Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 3 minutes ago, Malmern said: Uansett så var den ubehagelig å tygge på, full av pigger. 😜 kan ikke si at jeg har vært borti brusk med pigger før, som regel er de bare seige og nesten gummiaktige. pigger får meg til å tenke i retning av noe frukt og grønt, men det er vel som regel tomat, paprika eller løk som er vanligst i pizzavariantene, ingen av de har pigger i sitt arsenal så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. november 2023 Forfatter Del Skrevet 24. november 2023 germanwhip skrev (6 minutter siden): kan ikke si at jeg har vært borti brusk med pigger før, som regel er de bare seige og nesten gummiaktige. pigger får meg til å tenke i retning av noe frukt og grønt, men det er vel som regel tomat, paprika eller løk som er vanligst i pizzavariantene, ingen av de har pigger i sitt arsenal så vidt jeg vet. Vurderer å kontakte Meny og høre hva det kan være, ingen ting på ingrediensoversikten som tilsier at det skal være grønnsaksrester med pigger, det kan være rester fra annen mattilbereding og det er ikke helt heldig for en butikk. Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 Just now, Malmern said: Vurderer å kontakte Meny og høre hva det kan være, ingen ting på ingrediensoversikten som tilsier at det skal være grønnsaksrester med pigger, det kan være rester fra annen mattilbereding og det er ikke helt heldig for en butikk. kan nok være en ide, kanskje de finner ett svar på det. men har sett en og annen artikkel i avisene de siste årene over ukjente ting i maten, og det er litt bingolotto om en finner ut hva det var. ene gangen var det vel en skrue, så da slapp de DNA-testing 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 Har du bilde fra en anne vinkel? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. november 2023 Forfatter Del Skrevet 24. november 2023 germanwhip skrev (5 minutter siden): kan nok være en ide, kanskje de finner ett svar på det. men har sett en og annen artikkel i avisene de siste årene over ukjente ting i maten, og det er litt bingolotto om en finner ut hva det var. ene gangen var det vel en skrue, så da slapp de DNA-testing Sendte en henvendelse nå, så får vi se hva de sier. Det er ihvertfall ingen tvil at det er snakk om noe biologisk og ikke noe fra jernvaren. 😂 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. november 2023 Forfatter Del Skrevet 24. november 2023 RRhoads skrev (1 minutt siden): Har du bilde fra en anne vinkel? Ja, det har jeg. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 (endret) Malmern skrev (1 minutt siden): Ja, det har jeg. 0,5-0,7 mm tykk omtrent den ene veien? Endret 24. november 2023 av RRhoads Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. november 2023 Forfatter Del Skrevet 24. november 2023 RRhoads skrev (7 minutter siden): 0,5-0,7 mm tykk omtrent den ene veien? Det stemmer nok, og så er den ca. 1x1,5 cm ellers. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 (endret) Malmern skrev (14 minutter siden): Det stemmer nok, og så er den ca. 1x1,5 cm ellers. Det ser ut som hodet og litt av kroppen til en fritert/stekt bendelorm Endret 24. november 2023 av RRhoads 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. november 2023 Forfatter Del Skrevet 24. november 2023 RRhoads skrev (9 minutter siden): Det ser ut som hodet og litt av kroppen til en fritert/stekt bendelorm Digg... Regner med at det er ufarlig når den er stekt? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 Malmern skrev (Akkurat nå): Digg... Regner med at det er ufarlig når den er stekt? Ja, det er helt ufarlig. Men, det er bare det jeg synes det ser ut som. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 Malmern skrev (1 time siden): Vurderer å kontakte Meny og høre hva det kan være, ingen ting på ingrediensoversikten som tilsier at det skal være grønnsaksrester med pigger, det kan være rester fra annen mattilbereding og det er ikke helt heldig for en butikk. Sjekk krydderplantene også Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 Malmern skrev (4 timer siden): Spiste nettopp en pizzabaguette Enkelte nøtter har slike stikkende utvekster. Hvis ikke, kan det være et bittelite pinnsvin? Eller bendelormen, har aldri sett en grillet bendelorm slik noen muligens har. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. november 2023 Forfatter Del Skrevet 25. november 2023 Ingrendienslista er følgende: Wienerpølse - Familiens, Gilde Minibaguett, United Bakeries Norvegia, Tine Pastasaus Classico, Dolmio Tomatketchup, First Price Gul løk Pommes Frites Krydder, Hoff Hvitløkspulver, Hindu Salt Oregano Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg tipper det er en krydderplante som har sneket seg inn i pastasausen. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Ser ut On 24.11.2023 at 8:32 PM, Malmern said: Tenkte på det jeg også, forventet bare ikke det i wienerpølse. Uansett så var den ubehagelig å tygge på, full av pigger. 😜 Det ser ut som et harskt griseanus. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå