MindTooth Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei. Det kommer en irriterende lyd i høytallerne.. Har en gammel Logitech.. Fortissimo III. Noen forslag til å fjerne det...??? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hehe, en kompiss med gammle høytalere og gammelt lydkort har samme problemet. Det ligger nok noe i det. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 1: skaff deg jording på pc`en din. 2: Fiks signaturen din. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har du Logitech MX500? Jeg hadde samme problemet med min mus da jeg brukte den "gamle" pcen. Nå har jeg Shuttle og er kvitt problemet.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har du Logitech MX500? Jeg hadde samme problemet med min mus da jeg brukte den "gamle" pcen. Nå har jeg Shuttle og er kvitt problemet.. Lyden kommer jo ikke av selve musa hannes da Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg er ganske sikker på at du må mute aux... leste en tråd om dette for et par dager siden. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hadde det probet selv for lenge siden ... bytt port til lydkortet (sett det i en annet PCI port) ... Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Mute alt du ikke bruker. (Line in/aux/mic osv) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Muting av AUX kan gjøre UNDERVERKER! *Peker på sigg* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Lyden kommer jo ikke av selve musa hannes da Skjønte det da lyden kommer ifra høytalere, og tyder på at det er noe med jordingen..Eller mangelen på den! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 ... prøvd mitt forslag? Er ogås mulig at nettverkskortet burde stå i en annet PCI port ... husker at det ver DET som ødela lyden hos meg (en slags interrference elns) Lenke til kommentar
inSain Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det har ikke noe med musen å gjøre. Kan ver dårli ledning fra pc til speakers, eller kan ver dårli lydkort. (kan og ver at du har stappa inn i feil hål bake ofc) Hadde samme probleme selv, det var pga dårli headseth/lydkort Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har muta AUX og alt annet men det forsatt er der.. Kjøpte en Dell data for 4 år siden, da fulgte det men noen Harman Kardon høyttalere og musa fra 99/00... Det var slik på den gamle også.. Har en ny PC nå da, med Hercules Fortissimo III 7.1, så jeg tror ikke jeg må kjøpe nytt.... Hittil tak for hjelpen... Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ... prøvd mitt forslag? Er ogås mulig at nettverkskortet burde stå i en annet PCI port ... husker at det ver DET som ødela lyden hos meg (en slags interrference elns) stemmer, sett gjerne lydkortet i den PCI-sloten lengst unna andre PCI-kort... Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Er det stønnelyder musa di lager? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Nei. Det er mere en slik skrape lyd som sier rrrrrrrrrrrrrrrrr...... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jording - nei. Muting av ubrukte innganger - absolutt verdt et forsøk. Men antagelig kommer dette fra interrupt på PCI buss, bussen er så høyt utnyttet at ikke alt "slipper gjennom". Er det en USB mus? I såfall kan du prøve å bytte til PS/2. Sjekk at drivere til HK er oppdatert. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 PS/2 mus... Nyeste bios drivere.. Skal prøve det med å bytte PCI-slot... Takker hittil...!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå