Diskusjon.no Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 TÜV (Technischer Überwachungsverein) er blant de ledende organisasjonene som utfører periodisk kjøretøykontroll – mer populært kalt EU-kontroll – i Tyskland. De utarbeider i tillegg lister over hvilke biler som får flest og færrest anmerkninger under kontrollen.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 Tyskerne er vel bare misunnelige på at USA lager så mye bedre biler enn dem selv. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 Bare å glemme den gamle der nå, har kommet ny - og den virker svært god! Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 sedsberg skrev (43 minutter siden): Tyskerne er vel bare misunnelige på at USA lager så mye bedre biler enn dem selv. Tror du byttet om USA og Tyskland her, gitt 😅 7 Lenke til kommentar
RadonReady Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 (endret) DrAlban3000 skrev (3 timer siden): Bare å glemme den gamle der nå, har kommet ny - og den virker svært god! Pussig, for det der var nøyaktig det samme som fanboisa sa om den modellen for to-tre år siden, da den var ny. Endret 23. november 2023 av RadonReady 2 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 (endret) 17 minutes ago, RadonReady said: Pussig, for det der var nøyaktig det samme som fanboisa sa om den modellen for to-tre år siden, da den var ny. Tesla lager alltid gode biler vet du! Jeg har aldri hatt en Tesla med feil. Men har hatt flere andre merker som har hatt feil. Edit: Spoiler Jeg har aldri hatt Tesla uten feil heller. Endret 23. november 2023 av sedsberg Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 Alle andre har feil, men jeg har rett. Hmm.. 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 RadonReady skrev (7 minutter siden): Pussig, for det der var nøyaktig det samme som fanboisa sa om den modellen for to-tre år siden, da den var ny. Må ikke høre på fanboys, den forrige var og er et spetakkel. 1 Lenke til kommentar
RadonReady Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 sedsberg skrev (3 timer siden): Tyskerne er vel bare misunnelige på at USA lager så mye bedre biler enn dem selv. Ja helt sikkert, og så har tyskerne attpåtil på mystisk og uforklarlig magisk vis klart å trylle inn feil på Tesla Model 3, slik at den blir av enda dårligere kvalitet enn samtlige modeller fra den rumenske jumboplass-bilen Dacia, ikke bare innad i Tyskland, men tilsynelatende også i andre ikke-bilproduserende land, som Norge. Så her er det åpenbart at tyskerne behersker den sjeldne kunsten fjerntrylling. Denne tryllingen er så imponerende utført av tyskerne at jeg vil si at den tyske e-Golfen faktisk fortjener den topplasseringen den fikk. Enda mer imponerende er det at Tesla havner på jumboplass hvert bidige år denne innrapporteringen skjer. Men hysj-hysj, ikke si noe til majoriteten av Tesla-eiere som aldri leser statistikker fra virkeligheten som dette, for mange mennesker viser seg å ikke takle mentalt å bli realitetsorientert. 1 Lenke til kommentar
RadonReady Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 (endret) sedsberg skrev (30 minutter siden): Tesla lager alltid gode biler vet du! Feil. Det vi vet er kun det som det finnes solid pålitelig og uavhengig statistikk på, og ikke synsingen fra en eller annen random bajas som er programforpliktet til å skryte av alle Teslaene han har kastet vekk penger på. Sitat Jeg har aldri hatt en Tesla med feil. Men har hatt flere andre merker som har hatt feil. Så det du sier er at jeg skal forkaste tredjeparts uavhengig statistikk på 10 millioner biler til fordel for dine få personlige ikke-kontrollerbare anekdoter? Si meg heller hva du røyker, for det lyder mye mer spennende. Sitat Jeg har aldri hatt en Tesla med feil.......Jeg har aldri hatt Tesla uten feil . Du må definitivt fortelle meg hva du røyker. Endret 23. november 2023 av RadonReady 3 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 Just now, RadonReady said: Feil. Det vi vet er kun det som det finnes solid pålitelig statistikk på, og ikke det som en eller annen random bajas synser. Så det du sier er at jeg skal forkaste tredjeparts uavhengig statistikk på 10 millioner biler til fordel for dine personlige ikke-kontrollerbare og få anekdoter? Si meg heller hva du røyker, for det lyder mye mer spennende. Har jeg påstått at du skal forkaste statistikk på 10 millioner biler? Har jeg i det hele tatt påstått at jeg har hatt Tesla? Lenke til kommentar
RadonReady Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 DrAlban3000 skrev (16 minutter siden): ....den forrige var og er et spetakkel. Pussig, for det der er det fanboisa sier hver gang en ny Tesla-modell lanseres. 1 Lenke til kommentar
RadonReady Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 sedsberg skrev (9 minutter siden): Har jeg påstått at du skal forkaste statistikk på 10 millioner biler? Har jeg i det hele tatt påstått at jeg har hatt Tesla? Neida, det er jeg som påstår at dine anekdoter, uansett hva de handler om, er null verdt i sammenlikning med solid statistikk. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 TÛV: Her er dokumentert at TM3 er en dårlig bil Selværklærte Diskusjon.no-tastaturkrigere (som trolig har en Tesla): TÛV tar feil fordi vi sier så Kjør debatt mens jeg forlater tråden 5 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 Retroman skrev (4 minutter siden): TÛV: Her er dokumentert at TM3 er en dårlig bil Selværklærte Diskusjon.no-tastaturkrigere (som trolig har en Tesla): TÛV tar feil fordi vi sier så Kjør debatt mens jeg forlater tråden Jeg popper popcorn, sikker på at du ikke vil ha litt før du går? 🍿🍿😎 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 Alltid gøy med en Tesla tråd full av hatere 😅 morsomt å se hvordan folk bruker livet sitt på ting de hater😂 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 RadonReady skrev (33 minutter siden): Pussig, for det der er det fanboisa sier hver gang en ny Tesla-modell lanseres. Da er jeg helt klart blitt en Tesla fanboy, om det er måten man måler det på Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 Hadde den vært så dårlig så hadde den ikke vært norges mest populære bil. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 Jeg kjenner en kollega med Tesla og den har vært mye mer på verksted enn min '11 modell Mini Countryman. Men han får det fortsatt på garanti da... (fikk utvidet garanti fra 5 til 6 år da han kjøpte den brukt av forhandler) inkl lånebil de fleste gangene... Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 Det som kanskje er litt «farlig» er at såkalte fan boys dekker over feil / mangler. Noe som i neste instans gjør at Tesla ikke trenger å legge så mye i å forbedre produktet. Folk er jo fornøyde uansett, iallefall utad. Dette er med på å undergrave produktet. Men «enkle folk» skjønner tydeligvis ikke dette. 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå