Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hastighet på Gigabit nettverk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er hos meg. Funker fint her. Dette er vel omtrent den hastigheten harddisken(e) klarer å sende data. Da snakker jeg selvsagt om den som er treigest av de to i arbeid, og det er vel en 80GB Maxtor disk (7,2k 8mb... whatever..)

GBit@25MBps.JPG

Helt greit spør du meg.

-Chief-

Lenke til kommentar
Dette er hos meg. Funker fint her. Dette er vel omtrent den hastigheten harddisken(e) klarer å sende data. Da snakker jeg selvsagt om den som er treigest av de to i arbeid, og det er vel en 80GB Maxtor disk (7,2k 8mb... whatever..)

Husk: Skrivehastigheten på en harddisk er alltid noe lavere enn lesehastigheten. Dermed begrenser mottager nesten alltid ytelsen mer enn senderen. (med mindre mottager har et mye råere disk-oppsett)

Lenke til kommentar

Husk: Skrivehastigheten på en harddisk er alltid noe lavere enn lesehastigheten. Dermed begrenser mottager nesten alltid ytelsen mer enn senderen. (med mindre mottager har et mye råere disk-oppsett)

Selvfølgelig. Det var igrunn det jeg mente, men jeg kan ha tenkt feil, eller noe i den dur.

Uansett så er det selvsagt begrenset på den ene siden. Det er det jo alltid.

-Chief-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...