amund99 Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Jeg fikk et rekomandert brev fra EPC (Euro Parking Collection plc). De krever inn bompenger, veiavgift, etc. når utlendinger ikke betaler avgiften. Noe som har vært borti dette? Jeg kan ikke huske å ha sett skilting som krevde slik betaling da jeg kjørte bil i sommer i Europa. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Europa er jo full av bompenger Og andre veiavgifter. Men du må vel ha noe mer konkret enn "Europa" å forholde deg til? De må vel ha beskrevet tid og sted og type avgift? Stemmer det med tidspunktet du var der så er det kanskje ikke så urimelig at du må betale? Lenke til kommentar
amund99 Skrevet 21. november 2023 Forfatter Del Skrevet 21. november 2023 Be-Ne_Lux. Jeg skal ikke være urimelig, bare interessert å høre liknende historier. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 (endret) 1 hour ago, amund99 said: Jeg fikk et rekomandert brev fra EPC (Euro Parking Collection plc). De krever inn bompenger, veiavgift, etc. når utlendinger ikke betaler avgiften. Noe som har vært borti dette? Fantes allerede for 12 år siden - tror jeg det var. Utenlandsk besøk hos meg fikk fakturaen noen uker etter hjemkomst. Men om det var rekommandert vet jeg ikke. Endret 21. november 2023 av trikola Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 (endret) amund99 skrev (2 timer siden): Be-Ne_Lux. Jeg skal ikke være urimelig, bare interessert å høre liknende historier. Da har du sannsynligvis vært i enten UK, Irland, Portugal eller Ungarn. Euro Parking Collection plc (epcplc.com) Endret 21. november 2023 av Frank Olsen Lenke til kommentar
leticia Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 amund99 skrev (1 time siden): Be-Ne_Lux. Jeg skal ikke være urimelig, bare interessert å høre liknende historier. Jeg har aldri støtt på noen bom / veiavgifter i Benelux - landene. Sikkert for seint å gjøre noe med nå når det gjelder betalingen. Men det er flere land som har innført miljøavgifter i enkelte byer / områder. Jeg har f.eks kjøpt miljøoblat for å kunne kjøre overalt i Frankrike. Hvis du laster ned appen greenzones så får du en grei oversikt over hvor du kan gjøre oblatfritt og hvor du må ha oblat. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå