Gå til innhold

problemer med en mulig brent cpu, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

har et stort problem, for et par dager siden begynnte pcen min å henge seg, jeg fant ingen grunn i det hele tatt, men jeg kjørte full system scan med norton antivirus 2004. i går kveld begynnte pcen å henge seg når jeg skulle boote opp i windows, så snkket jeg med han som har data ansvret på skolen, og utifra det jeg forklarte bad han meg å bytte ut rammen min...men det hjalp ikke etter jeg hadde kjøpt den andre 512 brikka mi gav jeg opp det...........nå lurer jeg litt på om jeg kan ha brennt cpuen min...mne jeg trenger hjelp til å finne det ut....hvis noen kunne fortelle meg litt om symptomer for det hadde det vært kjempe fint

hilsen magnus

Endret av magnus ørjansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det på et bestemt punkt den henger seg? Hvor langt kommer den før den henger seg? Hvordan henger den seg?

Jeg hadde nok ikke kjøpt en ny ram-brikke med en gang iallefall, heller lånt av en annen.

-Prøv å resette bios

-Sjekk at cpu vifte går

-Kjør repair install på operativsystemet

-Format c:\ (?)

Endret av jh_
Lenke til kommentar

har kjørt reparering.....formatert.....og cpu viften min hører jeg thermaltake spark 7+ :p den henger seg i grunn uansett hvor jeg er....nå når jeg formaterte startet det med at den hang seg når jeg skulle loade for å gå inn i windows.....så jeg vet ikke....:(

men å resete bios har jeg ikke prøvd, vet ikke helt hvordan jeg gjør det...har et asus p4p 800 delux hvis dert sier deg no??

Endret av magnus ørjansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...