Spillredaksjonen Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Starfield har endelig fått DLSS-støtte og raskere spising Ny oppdatering offisielt lansert. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Dobblet ytelsen her med all grafikk på full pupp i 2K 1440p . En vellykket patch ,,, Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Har stoppet å bruke DLSS. Gimmik som gir mye ghosting og artifacts. (3080 12GB) Men det å enderlig kan justere brightness er tommel opp. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Ikke testet etter denne patchen men vært overrasket over hvor godt det kjører på en 2070super med det meste på fult. Sier ikke neitakk til enda bedre ytelse da Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 WigNut skrev: Har stoppet å bruke DLSS. Gimmik som gir mye ghosting og artifacts. (3080 12GB) Men det å enderlig kan justere brightness er tommel opp. Må bruke DLSS ULTRA QUALITY DLAA ( deep learning ) . Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Fleskelars skrev: WigNut skrev: Har stoppet å bruke DLSS. Gimmik som gir mye ghosting og artifacts. (3080 12GB) Men det å enderlig kan justere brightness er tommel opp. Må bruke DLSS ULTRA QUALITY DLAA ( deep learning ) . Uansett spill så blir det ghosting og artifacts så lenge en slår på DLSS. Det er i alle fall min erfaring. Så bruker det ikke. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg venter fremdeles på workshop-støtte før jeg tar det opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå