Spillredaksjonen Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Kampen om Ringen: Tolkien i det 21. århundre Tidlig på 2000-tallet er det to forskjellige aktører som produserer spill basert på Middle-Earth, og de har ingenting med hverandre å gjøre. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Fahlar Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Når jeg kom hjem etter å ha kjøpt The Fellowship of the Ring, så oppdaget jeg at grafikk-kortet mitt ikke var bra nok. Jeg endte med å dra tilbake til butikken og kjøpe meg et nytt grafikk-kort samme dag. Dette var mitt første møte med å gjøre noe som helst inne i en datamaskin Etter denne opplevelsen var det slutt på å kjøpe ferdige pc'er for meg, har bygd alle samme etterpå, gjerne med vannkjøling på custom loop. Tenk, all den gleden på bakgrunn av et ringenes herre spill (som jeg fortsatt husker at jeg kosa meg med) Lenke til kommentar
stalfa Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Beste lord of the ring baserte spillet er https://mume.org/play/ Ingen tvil, men nok litt for krevende for de fleste. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Husker LOTRO som et meget bra MMO - spill . Fremdeles et godt valg for ringenes herre fantaster . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå