DementedAlbino Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Er noen bøker jeg trenger, og siden de er på engelsk lurer jeg på om der er noen steder jeg kan handle disse på nett til en rimelig sum. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 amazon.com hvis de ikke har dem på bokkilden.no... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Hos bokkilden var den jo dyrere enn den er i butikken. Hvordan er det med frakt fra amazon? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hos bokkilden var den jo dyrere enn den er i butikken. (nesten) alt er dyrere i Norge... Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Amazon.co.uk funker og. Har bestilt en del bøker derfra, og har bare positive ting å si. Leveringen er kjapp, de bruker ikke posten Ikke sikker på hvor mye det koster i porto, men jeg har aldri syntes det har vært dyrt. Lenke til kommentar
KjellMagne Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 http://www.countrybookshop.co.uk/ Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 spørs hvilke bøker du skal ha da.. hvis det er databøker du er på jakt etter, så er det utrolig mange plasser å kjøpe, vi har feks. linuxbutikken.no (de har litt annet enn bare linux ) ... hvis det litterere bøker bør du vel se på amazon ..(tror ikke det er toll på bøker ) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 leste et sted her at bøker har en tollgrense på 1000 er dette sant? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bokkilden har for tiden gratis levering. Helt frem til 10. februar. Bestilte Matrix: Reloaded der og fikk den 2-3 dager før den kom i butikkene. Synes ikke de var no' dyr. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 amazon.com Ikke noe dyr levering heller. Du ser hva leveringen kommer på når du er "i kassen". Du får 3 alternativ (jeg fikk i hvert fall det). Ett billig som tar en del tid, ett middels på pris og leveringstid og et som er dyrt, men veldig raskt. Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Vet ikke hviken type bøker du er på jakt etter, men på denne siden http://www.datajungelen.no/ har dem en del utvalg av bøker. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 leste et sted her at bøker har en tollgrense på 1000 er dette sant? bøker er toll- og avgiftsfrie Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Haugenbok.no kan anbefale Haugenbok....de sender forresten gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå