rstrr Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Veien å gå til det normale livet? Jeg har blitt hakket. Har nå sperret bank-IDn. Flere ganger fabrikksinnstilt telefonen. Språket på den blir endret av andre. Samme har skjedd men siden på mobilbanken. Er dette en politisak? I fella! Mvh R Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 (endret) Har du sperret bank-ID eller har andre sperret? Har det blitt tatt ut penger, tatt opp lån eller annet? Hvordan vet du at språket på telefonen blir endret av andre? Endret 18. november 2023 av aklla Lenke til kommentar
rstrr Skrevet 18. november 2023 Forfatter Del Skrevet 18. november 2023 (endret) Det var meg som ville sperre. Har tatt fabriksinstillingene. Telefonen har jeg satt på norsk men er det ikke nå. Ingen lån. Bare pensjon. Språket på mobilbanksiden blev også endret. Alt må være norsk. Ikke engelsk eller finsk! Som det har vist seg innimellom. Alt er finsk her! Fikk på skjermen att støttepersonen har kommet med! Endret 18. november 2023 av rstrr Lenke til kommentar
Rim Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Foreslår at du setter opp kredittsperre og. Da vil de ikke kunne søke om kredittkort i ditt navn. Det vil si at dersom du trenger nye kort må du åpne det igjen så de får sjekket og så stenge det igjen. https://www.datatilsynet.no/regelverk-og-verktoy/sporsmal-svar/kredittopplysning/hvordan-sette-sperre/ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Du bør jo kontakte banken og spørre de hva du skal gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå