MrLuni Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Nå har jeg forsøkt alt, tror jeg. Det er lyd i alle høytalere, men det er lik lyd på alle sammen. Nesten som alt er mono. Fikk tak i Z-5500 5.1 sett. Kobler det til datan med 3x 3.5mm jacks. (ja sånn som i gamledager) Og det skal gå fint i følge alle manualer. Windows står på 5.1 Realtek Audioconsol står på 5.1 Alle drivere er flunka nye og alle ledninger er tripplesjekket. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Hvis du går inn på lyd egenskapene og kjører test der skal du få teste om alt er satt opp korrekt fra din side i det minste. Skal spille av lyd i hver enkel kanal/høytaler med den testen.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. november 2023 Forfatter Del Skrevet 18. november 2023 Yes det er samme lyd i alle høytalere på testen. Alt ser ut til å være good, men no change Jeg har et Gigabyte B650 med 3.5mm lydutganger som jeg kan endre på etter hva jeg vil. (ganske kult faktisk) Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Du skal vel ha Spdif/optisk ut på det HK, kanskje det kan være en tanke bare å bruke det istedet 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. november 2023 Forfatter Del Skrevet 19. november 2023 (endret) Har ikke optisk 😕 Har nå byttet fra Z-5500 til Z906 Samme problem.. Endret 19. november 2023 av MrLuni Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. november 2023 Forfatter Del Skrevet 19. november 2023 Herregud... Fant det ut. Har brukt MANGE timer på dette. "mono" var aktivert. Denne skal da AV. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå