aleks- Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Hei. Kjøpte bil av forhandler etter en stund bynte bilen å tulle, sendte mail om problemet fikk ikke vite noe av de. Så feilkode å alt på bilen sendte det til forhandleren etterhvert, alt vart tatt undersjøkt i garanti tiden ikke av forhandler ettersom de ikke va interessert. Nå har jeg bevis på alt som vart undersøkt å feil som verksted fant. De tok tilslutt kontakt etter 3månder da kunne jeg sjekke feilen å de vil fikse opp. De prøver å ta alt på forsikringen min, har kontaktet advokat grunnet verksted mener det er 50/50sjangs jeg får problemer med motor senere pga spon som er i systemet så vil heve kjøpet å det mener advokat er en god grunn til å heve, men det mener ikke forhandleren. Forhandler ringte tilslutt å mente det var en sensor feil så var bare å kjøre rundt med det. Forhandler har fått tid siden august til nå i november å få sett på det men vart først interessert i å diskutere dette i starten av november. Etter al bevis i garanti. Ps sett i etterkant de er vrange av heving av kjøp av bil og div verksted regning som har blitt funnet i garanti på andre biler. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Få hjelp av advokaten slik at du får formulert kravet mot forhandleren. Det er viktig å stille krav og sette frister. Ta de til forliksrådet med krav om å heve kjøp. 1 Lenke til kommentar
aleks- Skrevet 17. november 2023 Forfatter Del Skrevet 17. november 2023 bzzlink skrev (10 minutter siden): Få hjelp av advokaten slik at du får formulert kravet mot forhandleren. Det er viktig å stille krav og sette frister. Ta de til forliksrådet med krav om å heve kjøp. Takker, skal prate med advokaten iløpet av neste uke, så han får sett alt jeg har og hva verksted sier å sende alt til forhandler Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Det heter seg vel at forhandler skal få 3 forsøk på å rette/fikse feilen(e). Men hvis de har misbrukt de mulighetene så er det bare å gjøre som @bzzlink sier over her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå