Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man aldri får til date/treff via Tinder.m


Gjest 957a2...cc7

Anbefalte innlegg

Gjest 957a2...cc7
Bjerknez skrev (3 timer siden):

Jeg er så innmari glad for at jeg vokste opp på en tid uten apper, mobiltelefoner og tilgang til internett over alt. Det er en glede dagens ungdom ikke kommer til å forstå og en glede jeg kommer til å ta med meg i graven. 

Det vil si det var mobiltelefoner når jeg var 16 år og eldre, men disse kostet skjorta og bruke den gangen (mye dyrere enn i dag og den gangen var det kun tellerskritt og SMS som gjaldt). Mobilene ble brukt til å ringe med. Det var ingen som fiklet med disse. 

I dag blir man filmet/tagget/fotografert samme f*** hvor man befinner seg. Det har blitt normalen. I tillegg har man disse dating appene som til de grader blir misbrukt og spesielt unge mennesker bruker disse i et desperat forsøk på og øke selvtilliten. Mens gamle griser med andre intensjoner sitter og morer seg over blåøyde jenters dumhet. 

For guds skyld slett disse dating appene og i det minste PRØV og kom deg litt ut. Vis at du klarer å gå på egne bein og puste selvstendig. Vis at du har meninger og interesser. Det er ingen dame eller mann som ønsker seg en motpart som sitter i sofaen og sveiper på mobilen hele dagen i et desperat forsøk på å sikre seg en backup mann/dame i tillfelle det går skeis. 

Du beskriver ikke meg her. Men jeg er ikke på noe events etc der jeg kan møte potensielle menn. Det er kun puben her og der er jeg ytterst sjelden og samme folkene som går der om ikke noen er innom en helg og bor andre steder til vanlig. Du kan mot formodning møte en på butikken men hvor stor sannsynlighet er det i en liten by? Årene går uten å få nærhet fra en partner noensinne og du får panikk. Jeg klarer ikke å akseptere at jeg aldri skal få det igjen og da er jeg på datingappen just in case. Nå er det snart ej ny men og sidte mnd av dette året. Jeg har bedt til høryere makter(kall det hva du vil) i hele år og i fjor om å få nærhet etc igjen uten noe hell. Får alvorlig panikk. Lengre og lengre i fra og du føler deg «utenomjordisk». Skal det aldri bli min tur. Ikke har jeg dyr heller. Har prøvd å få tak i en katt i lang tid uten hell også. Men den gir ikke noe en mann kan gi. Den kan dekke behovet for kos/litt selskap men jeg ønsker intimitet etc og panikken/angst for aldri å klare å få det igjen skremmer livskiten av meg.

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest a61e5...1ed

Hel datingen er snudd på hodet. Jeg er tradisjonell og vil gjerne møte noen damer som er noen år yngre en meg. 

Damene ser etter noe som er yngre en seg selv da blir det bare tull . 

Anonymous poster hash: a61e5...1ed

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7 skrev (4 timer siden):

Har prøvd å få tak i en katt i lang tid uten hell også.

Hvis du ikke klarer å gå til anskaffelse av katt, så er det noe du gjør feil.

 

Gjest 957a2...cc7 skrev (4 timer siden):

Årene går uten å få nærhet fra en partner noensinne og du får panikk.

Be om møte tidlig, og ikke chat i en evighet før det avtales. One night stands er mulig det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
Gjest a61e5...1ed skrev (1 time siden):

Hel datingen er snudd på hodet. Jeg er tradisjonell og vil gjerne møte noen damer som er noen år yngre en meg. 

Damene ser etter noe som er yngre en seg selv da blir det bare tull . 

Anonymous poster hash: a61e5...1ed

Jeg vil ikke date/ha forhold til eldre enn 43 år. Men yngre enn meg selv er ikke så interessant. 2 år yngre maks. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
RRhoads skrev (27 minutter siden):

Hvis du ikke klarer å gå til anskaffelse av katt, så er det noe du gjør feil.

 

Be om møte tidlig, og ikke chat i en evighet før det avtales. One night stands er mulig det også.

Det er ikke lett å få one night stand heller. Eller om man møter noen og etterhvert har sex og det kun blir den ene gangen så kan det vel kvalifiseres som ons. 
 

Han her fyren som foreslo mandag denne uken. Han etterspurte ikke hverken før mandag eller mandagen. Hva sier det om han? At han ikke er så interessert eller det ikke er så nøye. Men hvorfor foreslo han når han ikke bryr seg? Fatter ikke🤦‍♀️

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
BadCat skrev (På 29.11.2023 den 1:32 PM):

Typisk scenario i butikken, på gangveien, utenfor kinoen eller hvor som helst. Kvinne og mann ser hverandre, utveksler blikk, går videre til sitt. Senere ser disse at begge har en datingprofil og tenker. "Jeg passerte henne/han nyig, tenk om hun/han hadde tatt kontakt." Så går årene og ingen tar kontakt. Det sitter langt inne for folk å ta kontakt, selv i de tilfeller at de vet at begge er på passiv-sjekker'n.

 

Den som nervøst greier å stamme noen ord, kan komme langt. "Hei, jeg kunne ikke unngå å legge merke til deg. Kunne du tenke deg å ta en kaffe med meg?"

Det rareste stedet jeg har kommet i kontakt med ei dame var mens vi ventet på samme bussen.

En annen gang rundet jeg et hjørne og vi kolliderte nesten, gikk litt til siden for å komme forbi hverandre og gikk kjempesakte forbi og fortsatte å se på hverandre mens hun prøvde å rekke T-banen jeg kom fra mens hun så bakover hele tiden.

Atter en annen gang møtte jeg en dame i en dør. Vi hadde aldri sett hverandre før. Begge stoppet, stirret, sa ikke et eneste ord til hverandre, så gikk vi og satt oss rett i nærheten og først da sa vi noe for første gang. Snakket i timesvis. Kjempehyggelig, forsåvidt. En merkelig situasjon.

Man vet aldri når noe kan skje. Det eneste som er garantert er at det skjer ikke hjemme i stua.

Forøvrig, et tanke-eksperiment jeg av og til gjør er å tenke meg om hvordan jeg hadde sveipet på folk jeg mer eller mindre kjenner - bare for å "kvalitetssjekke" konseptet. Mange veldig hyggelige og trivelige folk hadde garantert blitt oversett.

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7 skrev (På 29.11.2023 den 1:56 PM):

Hvis jeg sier jeg er er godt menneske,er jeg det. Ingen andre avgjør det.

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

En dame jeg kjenner sier akkurat det samme om seg selv - at hun er en god person. Som hun har sagt til meg, "Jeg er en god person med et godt hjerte og jeg bryr meg om andre". Jeg trodde også det om henne helt til den dagen sønnen min ble borte. Noe som gjorde at jeg og denne damen ikke kunne møtes den dagen, og jeg fikk ikke muligheten til å si ifra før avtalt tid. Av meget gode grunner også.

Så... Da jeg etterhvert fikk sendt henne en melding for å forklare hva som hadde skjedd svarte hun ikke. Spurte ikke hvordan det gikk, spurte ikke om min sønn var funnet, hvordan det gikk med meg eller om jeg trengte hjelp eller noe som helst. Dette, i min bok, avgjorde med klar margin at hun ikke er en god person uansett hva hun selv måtte mene om seg selv.

Nå sier jeg selvfølgelig ikke at det er slik du ville latt være å gjøre, men folk er som regel litt blinde for de tingene de har og gjør som kan være for mye for mange andre.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
BadCat skrev (På 29.11.2023 den 2:16 PM):

Jeg er i et slags forhold. Det siste hun gjorde var å sende med meg to venstresko da jeg skulle utenbys på julebord. To venstresko gjør ikke et par og ikke får man nye sko på stedet heller når man bruker over 50 i størrelse.

Kanskje det var en vits som spilte på at man har to venstreføtter som da indikerer at man ikke kan danse..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Valmeth skrev (20 timer siden):

Ja jeg blir helt overgitt når jeg leser slike tråder som dette, der noen tilsynelatende har prøvd alt - på tinder...

Ærlig talt.. Så gi opp det som foregår på nett da og prøv noe annet heller. 

Nettopp. Tinder er loppemarked. Alt du finner er godt brukt, og ofte på feil måte og har kommet igjennom det med en eller annen skade. Finner man noe brukbart der er det bare ren flaks.

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7 skrev (16 timer siden):

Andre møtes nok for sex/fwb før de vil finne nye.

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

En dame jeg snakket med der en gang takket meg for at jeg ikke spurte om vi skulle ha sex eller trekant. Nå har jeg aldri vært på "damesiden" av Tinder, men det sier jo litt om hvor useriøse mange er der samt at de nok sjelden søker etter en fast partner.

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7 skrev (16 timer siden):

Orker knapt gå inn på appen får bare knekker når han eller andre ikke svarer. Utenom han siste har jeg fjernet alle der samtalene stopper opp. Er ikke nådig lengre. Har sikkert fjernet 20 fra september. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

20 siden September? Du skulle prøve mannesiden av Tinder. De fleste menn blir pensjonert før de får samlet opp 20 totalt som i det hele tatt svarer.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7 skrev (1 time siden):

Det er ikke lett å få one night stand heller. Eller om man møter noen og etterhvert har sex og det kun blir den ene gangen så kan det vel kvalifiseres som ons. 
 

Han her fyren som foreslo mandag denne uken. Han etterspurte ikke hverken før mandag eller mandagen. Hva sier det om han? At han ikke er så interessert eller det ikke er så nøye. Men hvorfor foreslo han når han ikke bryr seg? Fatter ikke🤦‍♀️

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Kanslje du virket uinteressert

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
Duriello skrev (6 minutter siden):

Har litt følelsen av at online gaming kanskje er utelukket for TS 🙂 men good for you!❤️😄

Møtte en tilsynelatende flott fyr via Jodel. Han behandlet meg som jeg alltid har ønsket og man fortjener å bli behandla. Dessverre kom tillitsproblem i veien og vi mista kontakt for to år siden. Det var gjensidig,det fløt,aldri uvisshet og ikke svar på dager,ville møtes så ofte som mulig. Det var fantastisk når det var bra og det eneste gode opplevelsen siste 5-6 årene. På appene er det en kamp. Folk slutter å svare,de foreslår treff og styr men blir ingenting av noe. Folk blir sprø. De som er genuint interessert slutter ikke å svare og de er alltid «på»,du trenger aldri å tvile men på appene må du tvile nesten hele tiden. Veldig slitsomt. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
RRhoads skrev (2 minutter siden):

Kanslje du virket uinteressert

Nei. Eller jeg sa at jeg skulle tenke på det og komme tilbake til det(ang møtetidspunkt). Det var ikke et avslag fra min side.  Men om hab ville burde han jo sende en melding og f.eks si; Skal vi treffes i kveld nå da?Når passer det? Men nei helt stille. Så får vel ikke noe mer derfra utenom om han kanskje en gang er desperat etter ligg🤷‍♀️

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7 skrev (15 minutter siden):

Møtte en tilsynelatende flott fyr via Jodel. Han behandlet meg som jeg alltid har ønsket og man fortjener å bli behandla. Dessverre kom tillitsproblem i veien og vi mista kontakt for to år siden. Det var gjensidig,det fløt,aldri uvisshet og ikke svar på dager,ville møtes så ofte som mulig. Det var fantastisk når det var bra og det eneste gode opplevelsen siste 5-6 årene. På appene er det en kamp. Folk slutter å svare,de foreslår treff og styr men blir ingenting av noe. Folk blir sprø. De som er genuint interessert slutter ikke å svare og de er alltid «på»,du trenger aldri å tvile men på appene må du tvile nesten hele tiden. Veldig slitsomt. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Så hold deg vekk fra appene, er det vi har sagt hele tiden. 

Grupper som feks Singel i "sett in stedsnavn/fylke" og lignende på facebook, mye mer personlig enn tinder og jodel. Og iallefall en bra måte å bli kjent med nye folk og øke omgangskretsen. (jeg aner ikke engang hva jodel er!) 

Eventuelt å treffe noen gjennom interesser (derfor jeg spurte tidligere om hvilke du har). Osv osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
Duriello skrev (24 minutter siden):

Så hold deg vekk fra appene, er det vi har sagt hele tiden. 

Grupper som feks Singel i "sett in stedsnavn/fylke" og lignende på facebook, mye mer personlig enn tinder og jodel. Og iallefall en bra måte å bli kjent med nye folk og øke omgangskretsen. (jeg aner ikke engang hva jodel er!) 

Eventuelt å treffe noen gjennom interesser (derfor jeg spurte tidligere om hvilke du har). Osv osv. 

Jodel er en anonym app der du kan skrive diverse tanker,positivt,negativt,stillebulkke spørsmål osv anonymt. Du kan stille inn på lokal Jodel for området/fylket ditt. 
 

Har ikke så mange interesser utenom friluftsliv og slikt. Trening men det er veldig ustabilt og gidder ikke betale dyre dommer på treningssenter. Ellers er jeg støttemedlem i røde kors i nabokommunen(bodde der før) og var tenkt å begynne i hjelpekorpset men har ikke blitt. Må ha en prøve/test for å bli godkjent. Hadde vært morro har bare ikke fått ut fingeren og gjort det.

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7 skrev (2 timer siden):

Nei. Eller jeg sa at jeg skulle tenke på det og komme tilbake til det(ang møtetidspunkt). Det var ikke et avslag fra min side.  Men om hab ville burde han jo sende en melding og f.eks si; Skal vi treffes i kveld nå da?Når passer det? Men nei helt stille. Så får vel ikke noe mer derfra utenom om han kanskje en gang er desperat etter ligg🤷‍♀️

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Hæ? Du sier du skal komme tilbake til det, og forventer at han skal spørre en gang til? 

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...