fleur Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) *LØST Endret 17. november 2023 av fleur Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Det er et falskt domene det er sendt fra, så du vurdere dette som phishing. youtube.notification.email er domene de oppgir hvis du ser etter. Noen har altså kjøpt domenet notification.email, satt opp en DNS-server og registrert youtube på den i beste fall. En ekte epost hadde nok kommet fra youtube.com eller lignende. Trykker du høyre mustast på linkene og sjekker egenskaper/properties så ser du nok at de går til lignende jukse-addresser designet til å lure folk som ikke er vant med å tolke slikt Lenke til kommentar
Investigator224 Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 fleur skrev (15 minutter siden): Fikk denne på jobb e-posten. Har vært inne på Youtube, men aldri lastet ned noe. Er det spam? Den ser veldig ekte ut, med linker til Google og Youtube. Regner med det er spam, men ble veldig usikker. Noen som vet? 1 Lenke til kommentar
Investigator224 Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Spam. Slett og glem. 1 Lenke til kommentar
fleur Skrevet 17. november 2023 Forfatter Del Skrevet 17. november 2023 Takk, da sletter jeg Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 fleur skrev (1 time siden): Takk, da sletter jeg Dette er noe man ikke skal gjøre. 1 Lenke til kommentar
fleur Skrevet 17. november 2023 Forfatter Del Skrevet 17. november 2023 mobile999 skrev (3 minutter siden): Dette er noe man ikke skal gjøre. Å, beklager. Var bare redd jeg hadde glemt å sladde alt på bildet så sletta det likegodt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå