Spillredaksjonen Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 PlayStation-butikken introduserer brukervurderinger Se hva andre syns om spillene før du kjøper. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Livert Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Jeg mener bestemt at dette har vært tilgjengelig for meg i PS Store i flere uker nå. Uansett en god ting. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Livert skrev (1 time siden): Jeg mener bestemt at dette har vært tilgjengelig for meg i PS Store i flere uker nå. Uansett en god ting. Det har det vært oss meg også. En god ting er det. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Legg til i biblioteket burde jo kunne gå med disc copy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Sersjant SEGA skrev: Legg til i biblioteket burde jo kunne gå med disc copy Enig, men tviler på det kommer. Da kan man bare låne av en kompis å reviewbombe alt man ønsker uten å eie det. Slik at digitale kjøp eier du 100% og er knyttet til PSN konto. Så forsåvidt støtter jeg det. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 "Tjenesten har vært oppe i litt over 24 timer" Hæ? Jeg har hatt dette i månedsvis nå på PS5, og det har vært tilgjengelig i årevis på PS4 (som forøvrig er grunnen til at mange spill "allerede" har tusenvis av stemmer). Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Hatt dette i månedsvis allerede... 24 timer du liksom Lenke til kommentar
Tuftnaldo Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Livert skrev: Jeg mener bestemt at dette har vært tilgjengelig for meg i PS Store i flere uker nå. Uansett en god ting. Samme her. I lang tid også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå