LilleG Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg hadde aldri skrevet i denne tråden hadde det ikke stått Sarpsborg først. Men vær en engel og ta bort det skjellsordet som kommer etter er du snill, merkelig at ikke autosensuren fjerna det ordet/navnet helt på egen hånd. skjellsordet, Hva mener du? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bæærgen > Åsane > Flaktveit eller her: det er vel ikke så lenge siden en lignende tråd var oppe sist Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Aust-Agder --> Arendal --> Slummen (Nyli) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Majorstua, Majorstuen ja... Må jo vite hva det heter der du selv bor. Dere har byttet navn, remember? det heter majorstua, det er flere skilt der det står majorstua Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bæærgen > Åsane > Flaktveit Hva heter du til fornavn? Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Bergen -> Minde EDIT: Dvs; poststedet er minde, men jeg bor mer på løvstakken (bunnen av løvstakken altså ) Endret 14. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Darkness: eg kan vel legge ut fullt navn, adresse, tlf.nr osv... meg heter forresten Sigve (rart navn...) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Aust-Agder --> Arendal --> Slummen (Nyli) Nyli er da en søt plass... Sist jeg var der var jeg full som en dupp Sover fordetmeste på Birkenlund når jeg er i Arendal da... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Majorstua, Majorstuen ja... Må jo vite hva det heter der du selv bor. Dere har byttet navn, remember? det heter majorstua, det er flere skilt der det står majorstua Nei, det gjør det ikke. Det er fordi skiltene ikke er oppdatert. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Man kan da strengt tatt si begge deler? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 tenkte mest på miljøet der, narkorotter, wannebe gangstere og pricks Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Man kan da strengt tatt si begge deler? Man kan ikke si begge deler bare fordi det het det før. Så, skal du begynne å kalle Holmlia Hauketo bare fordi det ligger nære? Man kan ikke bruke stedsnavn som man vil. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg hadde aldri skrevet i denne tråden hadde det ikke stått Sarpsborg først. Men vær en engel og ta bort det skjellsordet som kommer etter er du snill, merkelig at ikke autosensuren fjerna det ordet/navnet helt på egen hånd. skjellsordet, Hva mener du? Tråden heter "Hvor er DU fra?, Sarpsborg, %"#%(/"#(%¤"%/¤#(, bergen etc etc.." Jeg har retusjert den litt, nå kan du finne ut hva jeg ikke likte. Bra du skrev det med liten forbokstav, jaffal, da. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Oslo, Røa, i et rekkehus Lenke til kommentar
adawen Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Kommer fra: Avhøl (e.i. Rissa, Fosen, Sør Trøndelag) Bosatt i: Kristansand Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Oslo, Slemdal/Smedstad Lenke til kommentar
elaijt Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg bor i på den værste plassen oppi nord.. nemlig Narvik Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Frogner, Sørum, Akershus Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Darkness: eg kan vel legge ut fullt navn, adresse, tlf.nr osv... meg heter forresten Sigve (rart navn...) Hehe. Da tror jeg kanskje jeg vet hvem du er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg