Spillredaksjonen Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 Dette er vinnaren av «konsollkrigen» i Noreg Butikkane fortel kva nordmenn er mest gira på. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 Er personlig megafornøyd med Switch/PS5/PSVR2 komboen min. Utrolig mange timer jeg har brukt på de. Masse, masse gode spill. Er og lkar for en Switch 2 =) "Nintendo, som alltid har stått litt på sidelinja i kappløpet om å ha den mest kraftige konsollen" Mmmm... Etter Wii så har de holdt seg til svakere hardware, men var ofte ute med bedre hardware før det. Virker som folk "glemmer" den biten. Ellers tolker jeg hva dere skrev feil. 1 Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 3 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: Er personlig megafornøyd med Switch/PS5/PSVR2 komboen min. Utrolig mange timer jeg har brukt på de. Masse, masse gode spill. Er og lkar for en Switch 2 =) "Nintendo, som alltid har stått litt på sidelinja i kappløpet om å ha den mest kraftige konsollen" Mmmm... Etter Wii så har de holdt seg til svakere hardware, men var ofte ute med bedre hardware før det. Virker som folk "glemmer" den biten. Ellers tolker jeg hva dere skrev feil. Eg la inn ei lita presisering no, om at me meinte dei siste generasjonane 😉 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 iR' BR34K skrev: 3 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: Er personlig megafornøyd med Switch/PS5/PSVR2 komboen min. Utrolig mange timer jeg har brukt på de. Masse, masse gode spill. Er og lkar for en Switch 2 =) "Nintendo, som alltid har stått litt på sidelinja i kappløpet om å ha den mest kraftige konsollen" Mmmm... Etter Wii så har de holdt seg til svakere hardware, men var ofte ute med bedre hardware før det. Virker som folk "glemmer" den biten. Ellers tolker jeg hva dere skrev feil. Eg la inn ei lita presisering no, om at me meinte dei siste generasjonane 😉 OK! Da er vi enige =) Alltid bra med skribenter som tar til seg litt kritikk. Jeg var virkelig litt usikker på hva du mente der =) Lenke til kommentar
Tuftnaldo Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 Noen som vet det blir billigere med 4tb m2 ssd under blackfriday dagene? Ellers så har eg ps5. Pc og Switch. Har kjøpt X 4 ganger men blir ikke brukt så selger dei igjen med tap😊 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 Ytelsen er den vell samme på PS5 og XboxX I praksis så er X VELDIG mye billigere en PS med tanke på Xboxlive. Dog mangel på God Of War. Etter økonomisk vurdering så blir det XboxX på sønnen i jula (og meg). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 Jeg kunne tenkt meg en switch, har ikke spilt Mario siden Mario galaxy 1. Men syns virkelig ikke den dingsen er verdt 3500-4200kr. Kunne strukket meg til 2500 med switch bundle med Mario eller noe. Men ikke mer enn det. Lenke til kommentar
SX Focus Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 At Xbox "ligger bak" har nok mye med at Microsoft ikke bare har Xbox som sin gaming platform. Mange av de som ønsker seg inn i "Xbox verden" velger gjerne PC fremfor Xbox eller Xbox fremfor PC. Når utvalget er større vil jo salgstallene være mindre per kategori. Siden Sony kun tilbyr en konsoll vil alle som ønsker å være del av det teamet påtvunget en PS5. Det blir nok mer riktig å ha en Microsoft vs Sony fremfor Xbox vs Playstation. Og hvis man da tar alle som eier en gaming PC hvor Xbox appen er aktivert samt Xbox konsollene vs PS5 så regner jeg med at Sony ligger ganske så langt bak. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 1 OT innlegg er fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres, tilbakemeldinger tas på PM. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 SX Focus skrev (22 minutter siden): Siden Sony kun tilbyr en konsoll vil alle som ønsker å være del av det teamet påtvunget en PS5. Hvor mange konsoller har Microsoft? Lenke til kommentar
SheriFF87 Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 SX Focus skrev: At Xbox "ligger bak" har nok mye med at Microsoft ikke bare har Xbox som sin gaming platform. Mange av de som ønsker seg inn i "Xbox verden" velger gjerne PC fremfor Xbox eller Xbox fremfor PC. Når utvalget er større vil jo salgstallene være mindre per kategori. Siden Sony kun tilbyr en konsoll vil alle som ønsker å være del av det teamet påtvunget en PS5. Det blir nok mer riktig å ha en Microsoft vs Sony fremfor Xbox vs Playstation. Og hvis man da tar alle som eier en gaming PC hvor Xbox appen er aktivert samt Xbox konsollene vs PS5 så regner jeg med at Sony ligger ganske så langt bak. Dette var mildt sagt søkt logikk Lenke til kommentar
rabler Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 2 hours ago, SX Focus said: Og hvis man da tar alle som eier en gaming PC hvor Xbox appen er aktivert samt Xbox konsollene vs PS5 så regner jeg med at Sony ligger ganske så langt bak. Da tar du nok feil. De siste uoffisielle tallene for Game Pass er 30 millioner. Sony har solgt over 40 millioner PS5. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) Finnes det konsollkriger? Hvorfor må alt innen tech og gaming være så "cringe" i Norge? Gunfreak skrev (18 timer siden): Jeg kunne tenkt meg en switch, har ikke spilt Mario siden Mario galaxy 1. Men syns virkelig ikke den dingsen er verdt.... Skal du spille på TV/PC skjerm eller må du ha håndholdt? Yuzu fungerer utmerket. Konsoll 👎 PC 👍 Endret 17. november 2023 av Kenhten Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Gunfreak skrev (19 timer siden): Jeg kunne tenkt meg en switch, har ikke spilt Mario siden Mario galaxy 1. Men syns virkelig ikke den dingsen er verdt 3500-4200kr. Kunne strukket meg til 2500 med switch bundle med Mario eller noe. Men ikke mer enn det. Funker fint å kjøpe brukt 👍 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 3 hours ago, MrLuni said: Funker fint å kjøpe brukt 👍 Ser på finn nå og da, og det er lite å rope hurra for, mesteparten er butikkpriser, kanskje da med et spill. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Ville heller ha brukt pengene på en brukt Asus Rog Ally eller en Steam Deck. Det er kjøpers marked nå. Det blir selvfølgelig en del å sette seg inn i og en del arbeid. Jeg er meget fornøyd med min Asus Rog Ally. Kjøpt brukt på finn,no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå