LittOmAlt Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei, junior skal kjøpe seg PS2. Han har fått tilbud om å kjøpe en som er moddet men vi vet ikke om det er lov. Interessant med tanke på backup, men vi lurer litt på det med lovligheten. Noen som kan gi oss tips? Takker Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er etter det jeg har forstått ikke ulovlig å modde en PS2, og da er det vel heller ikke ulovlig å kjøpe en. Garantien er derimot en saga blott. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er etter det jeg har forstått ikke ulovlig å modde en PS2, og da er det vel heller ikke ulovlig å kjøpe en. Garantien er derimot en saga blott. Garantien er borte hvis du åpner maskinen og installerer en chip, men det skal være et alternativ, dog har jeg ikke hørt om noen som har dette, eller har testet om det funker, men med DENNE så skal man kunne spille, import og backup'er uten å åpne maskinen for å sette inn chip. Har forøvrig en post hvor jeg spør om noen har testet dette HER. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Slidecard funker visst ikke på de nye v9 maskinene (50004), siden Sony har tettet igjen i fronten rundt DVD-trayen når denne er lukket. Dette har jeg ikke testet selv, kun info fra selger når jeg lurte på å kjøpe en slik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå