AleneIbyen Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 (endret) Jeg har aldri vært på visninger tidligere og trenger råd fra dere som har en bedre erfaring. Jeg skal på en visning av en leilighet som jeg har lyst til å kjøpe. Siden den er helt ny, selges leiligheten til en fast pris. Bygget var ferdig i 2022. 80% av leiligheter er solgt og folk flyttet inn. Hva er det lurt å spørre selger/utbygger? Hva skal jeg se etter/sjekke på visningen? Tusen takk for alle råd og svar Endret 15. november 2023 av AleneIbyen tags Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 Siden den er helt ny så er det ikke så voldsomt mye å spør etter. Da skal du egentlig finne all info i prospektet. Du har 5 års reklamasjonstid fra når du kjøper. 1 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Det finnes lister som denne over ting som kan være greit å sjekke. Siden dette er en ny leilighet er det mye her som ikke gjelder men greit å vite om allikevel. https://www.smartepenger.no/boligokonomi/444-hva-skal-du-se-etter-pa-visning 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Kanskje litt dårlig tegn at hele 20 % av leiligheter fortsatt ikke er solgt 1-2 år etter ferdigstillelse. Godt mulig du kan prute her, spill kortene dine smart. 2 Lenke til kommentar
AleneIbyen Skrevet 17. november 2023 Forfatter Del Skrevet 17. november 2023 tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå