Dreadlord Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Nå er det endelig offisielt les mer her : http://gamespot.com/gamespot/features/pc/b...rals/index.html Dette ser ut til å knuse de nåværende, og kommende rts som wc3 i grafikk og spillbarhet. noen som mener noe annet ? Lenke til kommentar
Elys Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 blir sikkert samme møkka med ny grafikkmotor igjen =) Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg tror de sa det skulle være ferdigt på slutten av 2002... Det tviler jeg STERKT på! Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 De kommer nok til å lansere nå i 2002. Spillet har de utviklet i all hemmelighet i over et år. En ting som også er verd å få med seg er at de har utviklet en helt ny game/graphic-enigne som skal ifølge de som har sett den være vanvittig bra :smile: Spillet er jo heller ikke vanlig C&C. Mer et slags realsitisk fremtids krigs-simulator. Spillet skal inneholde våpen som er i forsøksfase per dags dato, men som vi kanskje vil se om en 20 år. Mammuten er ikke med . Dette blir nok et spennende rts Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg syns nesten 3D ødelegger strategispill, alt blir så scalet ned med tanke på størreslsen på brett og antall enheter. Det er lett å miste oversiktet (i hvertfall i de 3D rts jeg har prøvd)... Liker nå heller best vanlig 2D rts jeg, men en mellomting som i Total Annihilation er bra... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 for at vannet skal bli sånt så må ein ha geforce3 Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Quote: On 2002-03-10 22:17, Raggie skrev:Jeg syns nesten 3D ødelegger strategispill, alt blir så scalet ned med tanke på størreslsen på brett og antall enheter. Det er lett å miste oversiktet (i hvertfall i de 3D rts jeg har prøvd)...Liker nå heller best vanlig 2D rts jeg, men en mellomting som i Total Annihilation er bra... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
assagab Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg tror de klarer det. Det er det samme temaet som lagde Red ALert 2, og det klarte de å få ferdig i tide, selv om folk lo da de sa det. Å grafikken vil nok bli enda bedre, i den ferdige vesjonen :wink: Gleder røvå av meg til slutten av 20002 :smile: Lenke til kommentar
assagab Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 å i dag kommer http://www.gamespot.com, med preview av spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå