Gjest 776b0...011 Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Hvis man bestiller noe fra en nettbutikk, og betaler ekstra for å levering på døren / levering i postkassen. Men pakken blir fremdeles levert til nærmeste post-i-butikk. Er det mulig å få refundert de pengene man hadde betalt for å få levering hjem til seg? Anonymous poster hash: 776b0...011 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 Send over dokumentasjon til butikken og be om refundering. Jeg tror ikke det er så mange som gjør det, og har opplevd det samme som deg, men det blir fort nok fort såpass med bryderi at de pisker fraktselskapet om man sier i fra. Selv om det er småbeløp, så har du betalt for en tjeneste du ikke har fått (og noen ganger er det verdt ganske mye å slippe og hente selv) 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå