Spillredaksjonen Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 De glemte spillene om Middle-Earth Vi nøster opp i hvordan dataspill har forsøkt å puste liv i Tolkiens verker gjennom tiårene. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Lord of the rings war in the north er nok spillet jeg har spilt mest av lotr spillene, det var overraskende bra. Ellers var lotr conquest det beste spillet i battlefront serien... Synd at det aldri kom mere ut av det. Lenke til kommentar
NorseVertex Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 Veldig interessant lesning og bra skrevet. Gleder meg til å lese del 2 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 Gøyal lesning! Mener å huske at jeg spilte Hobbiten, men noe usikker på om det var på C64 eller PC. Var interessert i Interplays PC-Lord of the Rings, men var ikke kjent med rollespill den gangen og fikk aldri helt satt hale på grisen. Gleder meg til del to! Av nyere årgang har jeg ikke egentlig hatt noe nært forhold til noen av LOTR-titlene i spillform, inkludert LEGO-variantene. Det er vanskelig å forestille seg hvordan det jeg oppfatter som kjerneappellen i bøkene -- det lyriske, det mytiske, det intime kameraderiet -- kan overføres til spillform. Av det jeg har spilt, er spill som Shadow of the Colossus og The Legend of Zelda: Twilight Princess nærmere å treffe samme følelsesregister for meg enn Shadow of Mordor eller Battle for Middle-Earth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå