Gjest b7c1b...185 Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Har du noen tips å komme med til folk? Jeg og samboer begynte med å rydde ut av garasjen, kjøpe 5 hyller på jula, også har vi ryddet hver helg de siste 3 og lagt ut alt vi ser på som overflødig på finn.no Noe selges lett, annet vanskelig.. 90% med " fiks ferdig" Og vi har nå tjent inn 30.000kr med ca 40.000kr mer ute til salgs. Forventer å runde 100k totalt etter nyttår når verktøy opprydding står for tur. Anonymous poster hash: b7c1b...185 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Høres mer ut som at dere har tapt penger. Med mindre alt dere har solgt var gaver. 1 3 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 - Handler det jeg trenger på tilbud - Gjør det selv prosjekt innenfor mat, bolig og transport/bil... - Eier aksjer. Huset er fult av verktøy. Med timepris på ca. 1000 kr/t for håndtverkere beholdes hvert eneste et. Ellers jobber jeg overtid om jeg trenger mer penger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Kjøpt andelar i eit globalt indeksfond. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Når man snakker om det å spare penger og håndtverkere, så bør man tenke over hva sin egen tid er verdt... Jeg rev før sommeren et bad og et soverom, og brukte 2-3 uker på det, av og på, og var sikkert 10 turer med hengeren på søpla. Altså tok det mye tid og krefter. Snekkerene skulle ha 50.000kr for å rive, og hadde sikkert ikke brukt mer enn en uke på det, og de hadde tatt alt av avfall. En uke overtid på nattskift (har en rar jobb), tjener jeg 46.000kr etter skatt. Så i ettertid tenker jeg at jeg heller vil sitte på kontoret en uke natt, enn å slite med å rive... Ellers prøver jeg å lære meg daytrading. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg bruker stort sett min kompetanse til å tjene mer enn min faste lønn. Majoriteten kommer i fra merarbeid og reising på jobb. Men jeg har også laget software som drar inn passiv inntekt. Det er dog snakk om små summer. I tillegg spekulerer jeg i aksjer via holding selskap samt sparer i fond med høy risiko og stort sett høy avkastning. Dette er dog stort sett øremerket min datter. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 mongojarle skrev (20 minutter siden): Snekkerene skulle ha 50.000kr for å rive, og hadde sikkert ikke brukt mer enn en uke på det, og de hadde tatt alt av avfall. De hadde brukt en dag på det, og leid konteiner. Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Hogger tømmer (for bekjente), leier ut traktoren, skrur bil, maskiner, elektronikk for folk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå