Barbeint Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 (endret) Endret 15. november 2023 av Barbeint nye bilder Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 Sikkert nice på fjelltur. Men skal IKKE brukes på jobb/butikken/byen ext. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 Ser helt jævlig ut er det jeg tenker, men har sikkert sine bruksområder. Same med disse "tå-skoene" som er som hansker for føttene. 2 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 18. november 2023 Forfatter Del Skrevet 18. november 2023 MrLuni skrev (På 16.11.2023 den 11:20 PM): Sikkert nice på fjelltur. Men skal IKKE brukes på jobb/butikken/byen ext. Takk for svar, kan du utdype litt, hvorfor ikke byen, butikk eller jobb ? Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 18. november 2023 Forfatter Del Skrevet 18. november 2023 Comma Chameleon skrev (På 16.11.2023 den 11:25 PM): Ser helt jævlig ut er det jeg tenker, men har sikkert sine bruksområder. Same med disse "tå-skoene" som er som hansker for føttene. Men dette er normale sneakers, hva er det du ikke likte med dem, jeg respekterer svaret, kunne bare ønsket litt mer utfyllende, hva er det du ikke liker ? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Barbeint skrev (2 minutter siden): Takk for svar, kan du utdype litt, hvorfor ikke byen, butikk eller jobb ? Fordi det åpenbare. Eller med teskje, tær vises. 3 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Veldig stygge, spesielt uten strømper. 2 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 "Han jobber nok i skobutikk", var det første som slo meg..🥶 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Barbeint skrev (2 timer siden): Men dette er normale sneakers, hva er det du ikke likte med dem, jeg respekterer svaret, kunne bare ønsket litt mer utfyllende, hva er det du ikke liker ? Dette er jo åpenbart ikke normale sneakers. Hvis du tror det så er det nok noen sosiale antenner som mangler, no offence. Det ser ut som noen har en fotfetish og vil vise fram føttene her. Føtter er ekkelt. Det er en grunn til at man ikke går barbeint på besøk til noen. Man bruker sokker. 4 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 18. november 2023 Forfatter Del Skrevet 18. november 2023 Sovna skrev (15 timer siden): "Han jobber nok i skobutikk", var det første som slo meg..🥶 Hvorfor tenkte du det 😊 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 18. november 2023 Forfatter Del Skrevet 18. november 2023 Comma Chameleon skrev (15 timer siden): Dette er jo åpenbart ikke normale sneakers. Hvis du tror det så er det nok noen sosiale antenner som mangler, no offence. Det ser ut som noen har en fotfetish og vil vise fram føttene her. Føtter er ekkelt. Det er en grunn til at man ikke går barbeint på besøk til noen. Man bruker sokker. Okey, ja skjønner, for meg er føtter og tær en helt naturlig ting på lik linje med andre kroppsdeler som hender, knær, ører osv, jeg går også uten sokker på besøk, tenker ikke at det er så fælt.Skjønner at mange synes det uten at jeg forstår hvorfor, men men vi ulike. 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Barbeint skrev (14 timer siden): Hvorfor tenkte du det 😊 Vel.. Tråden har du startet under temaet "mote og velvære", ikke seksualitet.. Hvis ikke, så er vel greia her ikke helt "alles in ordnung.." Lenke til kommentar
Iki Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Sko er sko. Ikke noe problem med de der, Vibram sine fivefingers, eller noen andre. Folk som går i sandaler på jobb også, så ser ikke problemet med å gå med de her. 1 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 19. november 2023 Forfatter Del Skrevet 19. november 2023 Iki skrev (13 timer siden): Sko er sko. Ikke noe problem med de der, Vibram sine fivefingers, eller noen andre. Folk som går i sandaler på jobb også, så ser ikke problemet med å gå med de her. Kjekt å høre at noen likte dem❤️ Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 19. november 2023 Forfatter Del Skrevet 19. november 2023 Sovna skrev (13 timer siden): Vel.. Tråden har du startet under temaet "mote og velvære", ikke seksualitet.. Hvis ikke, så er vel greia her ikke helt "alles in ordnung.." Dette har da ingenting med seksualitet å gjøre, dette er et par med sko som jeg liker, jeg bruker ikke sokker fordi jeg liker det ikke, hvorfor må alt dreie seg om sex, det fatter jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Barbeint skrev (2 timer siden): Dette har da ingenting med seksualitet å gjøre, dette er et par med sko som jeg liker, jeg bruker ikke sokker fordi jeg liker det ikke, hvorfor må alt dreie seg om sex, det fatter jeg ikke. Puh.. nå pustet jeg lettet ut. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Ser ubehagelig ut Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 20. november 2023 Forfatter Del Skrevet 20. november 2023 Sovna skrev (10 timer siden): Puh.. nå pustet jeg lettet ut. Så bra Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 20. november 2023 Forfatter Del Skrevet 20. november 2023 RRhoads skrev (9 timer siden): Ser ubehagelig ut Hva mener du, det er vanlige sneakers som er litt gjennomsiktige, de er veldig behagelige og luftige, hva som får deg til å synes dem ser ubehagelig ut? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Barbeint skrev (2 minutter siden): Hva mener du, det er vanlige sneakers som er litt gjennomsiktige, de er veldig behagelige og luftige, hva som får deg til å synes dem ser ubehagelig ut? Ubehagelig å være barbeint i skoa. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå