Gå til innhold

Vifta på Hercules 9800pro


Framerate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

solgte hele pcen min i høst, den hadde da sapphire 9800pro (fikk et meget bra tilbud) kjøpte meg deler til ny pc og valgte hercules 9800pro, jeg leverte inn hercules kortet fordi jeg synest det ble alt for varmt og frameraten i spill var vanvittig ustabil :(

Jeg fikk igjen pengene og kjøpte meg tilslutt et asus 9800xt :thumbs:

asus :love:

Lenke til kommentar
vifta på et hercules 9800pro er ikke så god, sapphire sin er bedre.

Har hatt begge så det vet jeg

Wtf :wow:

Det er joh helt motsatt, hvorfor tror du Hercules er dyrere enn Sapphire osv?

For de lager dette selv.

Ja det bør ikke bli bra selv om de lager det selv, men det pleier det og man kan se forskjell også.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Mitt hercules 9800pro var så varmt at jeg brant meg på både ramsinks og GPU :ermm:

men dette var det noe galt med, sannsynligvis..

... og hva er poenget med å ta på et skjermkort? JA - det blir varmt - det er derfor RAM-sinks benyttes.

 

Jeg går ikke og kjenner på motoren til en bil på tomgang for å finne ut hvor bra bilen er. Motoren er laget for å tåle varme...

Lenke til kommentar
Mitt hercules 9800pro var så varmt at jeg brant meg på både ramsinks og GPU  :ermm:

men dette var det noe galt med, sannsynligvis..

... og hva er poenget med å ta på et skjermkort? JA - det blir varmt - det er derfor RAM-sinks benyttes.

 

Jeg går ikke og kjenner på motoren til en bil på tomgang for å finne ut hvor bra bilen er. Motoren er laget for å tåle varme...

Tja ikke noe vits, men jeg kan jo fortelle deg at skjermkortet ikke fungerte mer etter to dager da..

Lenke til kommentar
Mitt hercules 9800pro var så varmt at jeg brant meg på både ramsinks og GPU  :ermm:

men dette var det noe galt med, sannsynligvis..

... og hva er poenget med å ta på et skjermkort? JA - det blir varmt - det er derfor RAM-sinks benyttes.

 

Jeg går ikke og kjenner på motoren til en bil på tomgang for å finne ut hvor bra bilen er. Motoren er laget for å tåle varme...

Tja ikke noe vits, men jeg kan jo fortelle deg at skjermkortet ikke fungerte mer etter to dager da..

da har vel du fått et feilprodukt...

 

tråstarter; HERCULES har bedre kjøling, bedre ytelse og bedre overklokkingsmuligheter.. ifølge alt av tester jeg har lest..(har dog ei hatt noe r9800pro fra noen produsent selv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...