bojangles Skrevet 13. november 2023 Rapporter Del Skrevet 13. november 2023 Nå er både "mine poster" og notifications begravd og krever 2 ekstra klikk. WTF? Why? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. november 2023 Rapporter Del Skrevet 13. november 2023 Er ikke sånn her Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. november 2023 Rapporter Del Skrevet 13. november 2023 Kan du lage noen screenshots? Ingenting er annerledes hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 13. november 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2023 Her må jeg nå klikke på rødt felt. Nye klikk for å komme dit jeg skal. Før var det 1 klikk. Da lå bjella synlig. Samme med "mine poster". Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. november 2023 Rapporter Del Skrevet 13. november 2023 (endret) Husker ikke når alt havnet i menyen, men det er en god stund siden, det er ikke en nylig endring. Vet ikke hvorfor Invision endret det. Hvis jeg skal tippe, så ble det kanskje gjort for å kunne bruke samme brukergrensesnitt på mobil og desktop med ulike skjermstørrelser. Endret 13. november 2023 av Uderzo Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. november 2023 Rapporter Del Skrevet 13. november 2023 7 minutes ago, Uderzo said: Husker ikke når alt havnet i menyen, men det er en god stund siden, det er ikke en nylig endring. Vet ikke hvorfor Invision endret det. Hvis jeg skal tippe, så ble det kanskje gjort for å kunne bruke samme brukergrensesnitt på mobil og desktop med ulike skjermstørrelser. Høres ikke usannsynlig ut. Jeg får "mobil-UI" hvis jeg krymper browser-vinduet en god del. Lenke til kommentar
Løsning TSP Skrevet 13. november 2023 Løsning Rapporter Del Skrevet 13. november 2023 Hvis bredden på nettleservinduet ditt er under 980px vil du kunne oppleve at menyen gjøres om en til en mobilmeny. Løsningen er altså å øke størrelsen på nettleservinduet. Dette brytningspunktet har ikke blitt endret på en god stund. 1 3 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 13. november 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2023 49 minutes ago, TSP said: Hvis bredden på nettleservinduet ditt er under 980px vil du kunne oppleve at menyen gjøres om en til en mobilmeny. Løsningen er altså å øke størrelsen på nettleservinduet. Dette brytningspunktet har ikke blitt endret på en god stund. Ah. Supert. Maksimerte vinduet og alt ble normalt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå