Sander_ Skrevet 11. november 2023 Del Skrevet 11. november 2023 Hei! Min Ford 2007 modell begynte plutselig å ruse seg og slutte å gi skikkelig gass i oppoverbakker. Får også så vidt være borti gasspedalen før den ruser seg selv. Dette skjedde uten videre etter et stopp på rødt lys. Noen som skjenner igjen i problemet og kanskje vet hva så må til for å få dette reparert? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. november 2023 Del Skrevet 11. november 2023 Høres ut som noe lignende jeg var borti med min Nissan Cherry 85-mod. Da var det clutchen som var gåen. 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 11. november 2023 Del Skrevet 11. november 2023 Hadde satt en femmer på at clutchen din er gåen. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 11. november 2023 Del Skrevet 11. november 2023 Høres ut som falskluft (sjekk luftfilter) men da skal den teoretisk også gi ujevnt turtall på tomgang... Ville også sjekket/rensa gasspjeldet, slike enkle ting, innen jeg hadde havet på clutchen. Men det er også mulig det er den. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå