Cyclops Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei! Er litt ny innenfor overklokking og dessuten det med å sette timings på minnene mine. Det står her fra produsenten sin side at minnene mine skal tåle timings på 2,6,3,3. Hva vil tallene si? Jeg vet at jeg skal putte de verdiene inn i biosen. Men det er 5 alternativer der... og jeg vet ikke hvem av tallene som tilhører hvem av alternativene :S Hadde vært veldi flink om noen eksperter kunne "lære" meg dette På CPU-Z kan jeg se følgene timings: CAS# Latency: 2.0 clocks RAS# to CAS# Delay: 4 clocks RAS# Precharge: 4 clocks Cycle Time (Tras): 8 clocks Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hadde vært litt fint om du fortalte oss hva hele systemet ditt inneholdt (hovedkort og prosessor) og hva slags merke rammen din er. Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Om dere vil vite det så Hovedkort: ASUS P4C800-e Deluxe CPU: P4 3,0 GHZ Minne: 2x512MB Geil Golden Dragon Edition PC3500 (kan kjøres på 433Mhz) Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Ingen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 ha dem sånn: CAS# Latency: 2.0 clocks RAS# to CAS# Delay: 3 clocks RAS# Precharge: 3 clocks Cycle Time (Tras): 6 clocks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå