Resort Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Får ikke sett på vanlig tv. Er koblet til nettverket og har oppdatert tven. Tips? På forhånd takk Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Trenger mer informasjon. Hva menes med vanlig TV? Er det en dekoder her? Lenke til kommentar
Resort Skrevet 10. november 2023 Forfatter Del Skrevet 10. november 2023 RRhoads skrev (1 minutt siden): Trenger mer informasjon. Hva menes med vanlig TV? Er det en dekoder her? https://www.power.no/tv-og-lyd/tv/philips-55-4k-uhd-led-android-tv-55pus8887/p-1493197/?gclid=Cj0KCQiAo7KqBhDhARIsAKhZ4uiwiajji4EVkRp8K-DTlUYdGuODPO1t87HCaVipNg8avpJCtJXztwUaAvrYEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Da er det kanskje denne boksen som er problemet. Ville i første omgang koblet den fra strøm, og ventet 30 sekunder før jeg skrudde den på igjen. Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Jeg ville mistenke TVn sist. En skikkelig reboot av boksen kan hjelpe, som nevnt over. Ser denne beskjeden ganske ofte på min Telia-boks, og det løser seg gjerne ved en å gå til en "sikker" kanal (som NRK TV), eller en reboot. Neste steg ville være å prøve å skifte HDMI-kabelen, selv om den ser ut til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå