Gjest 616c8...d2f Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Vi krangla og jeg endte opp med å kalle henne bitch, hun kasta telfonen min i veggen og slo meg flere ganger, og nå er telfonen min knust kan jeg be henne betale for at hun knuste den? Hun kasta også flere egg på meg både på rommet mitt og meg. Hvem sin feil er dette tenker dere? Jeg skulle ikke sagt bitch men måten hun håndterte på var sykt overdramatisk Anonymous poster hash: 616c8...d2f Lenke til kommentar
Gjest ecc6a...ca0 Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Anmeld henne. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: ecc6a...ca0 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 https://www.politiet.no/tjenester/namsmann-og-forliksrad/forliksradet/ 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Hvor gamle er dere? 3 Lenke til kommentar
Gjest 3f5f3...d2f Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Spørsmålet blir naturligvis hvem hun er og hvilket forhold du tenker å ha med henne senere. Er målet å kutte bånd, og at rett skal være rett, eller er målet å skape en forsoning? Er det andre bakenforliggende ting som det bør tas hensyn til, eller satt dere å så TV og alt var bra til du sa bitch ut av det blå? Poenget er at det er helt umulig å svare på spørsmålet fordi det ikke finnes noen kontekst, og du spør om noe var riktig eller galt. Mer spesifikt for telefonen, jo du kan kreve erstatning, men det er litt tung prosess. Anonymous poster hash: 3f5f3...d2f Lenke til kommentar
Gjest 17665...df6 Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Høres ut som en søsken krangel. Anonymous poster hash: 17665...df6 Lenke til kommentar
Medlem Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Jeg tenker at hun ødela telefonen på grunn av elendig norsk. Det er da mange norske ord man kunne ha valgt i stedet for "bitch" Jeg tenker hun har sitt på det rene 1 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Medlem skrev (6 minutter siden): Jeg tenker at hun ødela telefonen på grunn av elendig norsk. Det er da mange norske ord man kunne ha valgt i stedet for "bitch" Jeg tenker hun har sitt på det rene Norsk er vanskelig kanskje? 😂 Lenke til kommentar
process Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 55 minutes ago, OMyren said: Norsk er vanskelig kanskje? 😂 Den var tørr. 😅 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Gjest 616c8...d2f skrev (9 timer siden): Vi krangla og jeg endte opp med å kalle henne bitch, hun kasta telfonen min i veggen og slo meg flere ganger, og nå er telfonen min knust kan jeg be henne betale for at hun knuste den? Hun kasta også flere egg på meg både på rommet mitt og meg. Hvem sin feil er dette tenker dere? Jeg skulle ikke sagt bitch men måten hun håndterte på var sykt overdramatisk Anonymous poster hash: 616c8...d2f Du forteller veldig mye her om hva hun har gjort, men omtrent ingenting (du kalte henne bitch) om hva du har gjort. Hvordan forløp krangelen ellers? Hvis hun har knust din telefon så kan du kreve den erstattet av henne. Du kan også anmelde for vold om du ønsker å gå den veien. Det vil være formildende omstendigheter her også for hennes del, som at hun ble provosert (altså at du kalte henne bitch) evt andre ting som du ikke nevner. Jeg er enig med deg i at oppførselen hennes var veldig overdrevet. Så må du spørre deg selv om dette er et forhold du ønsker å være i (du har kanskje allerede gjort det slutt pga mobilknusing og vold). 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Hvem er hun kjæresten din/søstra di ? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Kall henne en bitch en gang til, kun for å se hva som skjer? 🤔 1 Lenke til kommentar
Investigator224 Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Uten at jeg vet forløpet, eller hvor lenge dere har vært sammen, men la oss anta at du ikke har vært voldelig mot henne, så er det du beskriver er så røde flagg at du bør kutte henne ut. Det der får du lide for psykisk om du ikke kutter henne ut tvert. Det er en person du ikke bør omgåes og ihvertfall ikke vurdere å smelle på tjukken, for å si det sånn. Kom deg unna og søk støtte hos venner og familie! PS. Jeg håper ikke du har vært voldelig mot henne... I såfall bør du jobbe med deg selv før du går inn i et nytt forhold. 3 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Mange som prater om "røde flagg" om dagen, er blitt litt en motegreie og noe folk ser etter konstant. Han her har et mer nyansert syn: 3 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 En helt vanlig hverdag her i huset. Si no' pent til'a og gi'a noe godt spise på. Da får'a etterhvert dårlig samvittighet for den ødelagte telefonen og vil strekke seg langt for å gjøre det godt igjen. Jadda! 1 Lenke til kommentar
Gjest 4735e...571 Skrevet 11. november 2023 Del Skrevet 11. november 2023 HA! Du er fra Kvinneguiden! Anonymous poster hash: 4735e...571 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå