Gintoki Skrevet 9. november 2023 Rapporter Del Skrevet 9. november 2023 (endret) Hei, vet dere hvor man kan få kjøpt billige begynner verktøy for BGA lodding? For skal prøve meg på BGA lodde hobby, å må da ha begynner utstyr nå i starten. Trenger da varmeplate som kan blåse oppover, og en grei hot air gun. Men aner ikke hvor jeg får kjøpt slikt utstyr for rundt 1000-1500 per enhet. Prøvde å finne et selskap/bedrift som kunne gjøre jobben isteden, men fant lite av selskaper i nærområdet jeg kan betale for jobben. For demmes jobb ville bare vært å fjerne 4 ram brikker, å lodde på 4 nye da brikkene vil være preballed. Endret 9. november 2023 av Gintoki Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. november 2023 Rapporter Del Skrevet 9. november 2023 Aliexpress Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 9. november 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2023 (endret) 1 minute ago, Bjerknez said: Aliexpress Så var det det da, jeg aner ikke hva som er "dritt" klone eller godt brukbart derifra 😛 Endret 9. november 2023 av Gintoki Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. november 2023 Rapporter Del Skrevet 9. november 2023 Du kan kjøre safe og gå for northridgefix.com. Han har også egen youtube kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå