peterjohn Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Jeg leter etter loaf brødpakkepulver som kan brukes hjemme for å lage brød i brødmaskin. Jeg spør KiWi, de har ikke loaf brødpakkepulver, men de har grovbrød. Noen butikk hvor jeg kan kjøpe hvitt brødpakkepulver ? Hvilken brødbakemaskin foreslår du innen vanlig pris ? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Hva er "brødpakkepulver"? Finnes det et produkt som heter det noe sted? Link? Det er ikke et ord jeg kjenner fra norsk ihvertfall. Brøddeig er jo trivielt enkelt å lage. Med brødbakemaskiner noterer man seg kapasiteten til maskinen, og veier opp ingredienser til den størrelsen, så skrur man den på. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 På norsk kalles vel dette "bakemiks" for brød, men det ser ut til at det meste er for grovt brød. Da blir det vel å bestille fra engelsk nettbutikk, da? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Dette er jo superenkelt å lage selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå