Jovjo Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Hei Jeg har instalert Express VPN på min PC. Planen var å leie en film på YouTube som ikke er tilgjengelig i Norge. Jeg har derfor satt VPN på USA. Alt funka fint, jeg fant filmen, men fikk problemer da jeg skulle betale. Fordi jeg brukte en norskregistrert PayPal konto for å betale. Noen som vet om det fins en vei rundt dette problemet? Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Har ikke erfaringer med dette selv, men skal gå ved å bruke gavekort og andre kort som du fyller på fra Norge, men som er registrert som amerikansk betalingstjeneste. 1 Lenke til kommentar
Jovjo Skrevet 8. november 2023 Forfatter Del Skrevet 8. november 2023 Gjest MKII skrev (7 minutter siden): Har ikke erfaringer med dette selv, men skal gå ved å bruke gavekort og andre kort som du fyller på fra Norge, men som er registrert som amerikansk betalingstjeneste. Var det jeg tenkte også. Kan det funke med et VISA eller MasterCard gavekort man får kjøpt i butikken? Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Det kan være nokså vrient. Selv har jeg utenlandsk iTunes konto og fyller den på med iTunes gavekort fra riktig land som jeg kjøper på ebay. Det samme kan være mulig med Google Play gavekort. Du må da i så fall opprette en ny Google konto for det landet du ønsker. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg opprettet en paypalkonto til (amerikansk). Lenke til kommentar
Jovjo Skrevet 8. november 2023 Forfatter Del Skrevet 8. november 2023 mobile999 skrev (8 minutter siden): Jeg opprettet en paypalkonto til (amerikansk). Hvordan får du penger på kontoen? Kan vel ikke legge til norsk VISA eller? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg mener jeg fikk en "gave" fra en annen paypal konto. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 36 minutes ago, Jovjo said: Hvordan får du penger på kontoen? Kan vel ikke legge til norsk VISA eller? 1 hour ago, Gjest MKII said: Har ikke erfaringer med dette selv, men skal gå ved å bruke gavekort og andre kort som du fyller på fra Norge, men som er registrert som amerikansk betalingstjeneste. Blir vel som hvis du overfører til en selger på Ebay fra PayPal: Det er kontoen du betaler for stømmetjenesten og vilket land kontoen er registrert i som registreres av strømmetjenesten, og ikke hvor pengene kommer fra opprinnelig. 1 Lenke til kommentar
Jovjo Skrevet 9. november 2023 Forfatter Del Skrevet 9. november 2023 mobile999 skrev (På 8.11.2023 den 9:03 PM): Jeg opprettet en paypalkonto til (amerikansk). Hvordan fikk du det til? Telefonnumret er det som stopper meg. Har ikke et amerikansk et. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Det er en vei rundt problemet ja, torrent. Jeg legger ikke to pinner i kors for å gi penger til selskaper som aktivt hindrer meg i å betale. 1 Lenke til kommentar
Jovjo Skrevet 9. november 2023 Forfatter Del Skrevet 9. november 2023 likferd skrev (2 minutter siden): Det er en vei rundt problemet ja, torrent. Jeg legger ikke to pinner i kors for å gi penger til selskaper som aktivt hindrer meg i å betale. Torrent bruker jeg ofte, men filmen jeg vil se finner jeg ikke som torrent. Jeg ønsker å se The Last Rider, en dokumentar om sykelisten Greg LeMond. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Jovjo skrev (4 timer siden): Hvordan fikk du det til? Telefonnumret er det som stopper meg. Har ikke et amerikansk et. Det husker jeg ikke. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Jovjo skrev (På 8.11.2023 den 8:28 PM): Hei Jeg har instalert Express VPN på min PC. Planen var å leie en film på YouTube som ikke er tilgjengelig i Norge. Jeg har derfor satt VPN på USA. Alt funka fint, jeg fant filmen, men fikk problemer da jeg skulle betale. Fordi jeg brukte en norskregistrert PayPal konto for å betale. Noen som vet om det fins en vei rundt dette problemet? Du kan se den på DocPlay - de har gratis trial også. 1 Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Her kan du lage virtuelt kreditt kort. https://www.nium.com/solutions/travel Lenge siden jeg brukte det. Men du oppretter et virtuelt kort fører over penger fra Norge og så lager du et kort til som du fører pengene over til å betaler derfra. Tror å huske at det var slik. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Tror ikke det så veldig mye vits å prøve og lure YouTube. De vet det aller meste om brukerne sine og kan avsløre deg og pinpointe rimelig bra hvor du er igjennom en masse forskjellige mekanismer. Det er mer sannsynlig at du får Norges Bank til å veksle en rosa 300-kronerssedel. Endret 1. desember 2023 av vidor Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 vidor skrev (2 timer siden): Tror ikke det så veldig mye vits å prøve og lure YouTube. De vet det aller meste om brukerne sine og kan avsløre deg og pinpointe rimelig bra hvor du er igjennom en masse forskjellige mekanismer. Det er mer sannsynlig at du får Norges Bank til å veksle en rosa 300-kronerssedel. Jeg ser stadig vekk gratisfilmer på YouTube med VPN. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå