Gjest 39fdd...03b Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Fant en jente fra vgs på quick add på snap, vi går faktisk i samme klasse, så det er sykt, for en tilfeldighet. Vi chatta ca i 10 dager, og da snakka vi lenge, jeg spurte henne om vi skulle finne på noe og da virka hun glad og skrev "jaaaa", så ble vi enig om å møtes på tirsdag, men dagen før skriver hun "jeg kan ikke møtes likevel" jeg spurte hvorfor og hun sa at hun spiller fotball på tirsdag. På skolen igjen når jeg ser hun snakker vi sammen og vi tar følge hjem, hun har blitt med meg hjem en gang, og da spurte hun lille søstera mi "synes du jeg og Noah passer sammen?" Søstera mi lo og sa ja, og da begynte jenta å smile. Uansett... hun ble plutselig inaktive på snap, hun har ikke svart på 7 måneder, jeg ser også at hennes snapscore ikke går opp, så hun er ikke på snap. Hun prøver heller ikke å snakke med meg på skolen (det gjør ikke jeg heller egt). Har spurt henne om å bli sammen tidligere og da sa hun "jeg dater ingen" . Hun snakker heller ikke med noen gutter på skolen selvom de prøver seg. Anonymous poster hash: 39fdd...03b Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Høres ut som om at hun ikke har lyst til å gjøre det komplisert for seg selv med å involvere seg med gutter nå. Hun har sikkert studieplaner klar for etter videregående og fokuserer på å nå målene sine. Ikke gøy å skulle flytte ifra en relasjon når hun drar videre til nytt studiested. Noen jenter er flinkere enn andre til å tenke langsiktig slik, og ikke alle er like komfortabel med kortsiktig 'hygge'. Det kan selvfølgelig være andre grunner, men videregående er på mange måter bare en 'mellomstasjon' og da er man gjerne ikke klar for å binde seg til noe. Men jeg kan ta feil... 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå