Gjest acab9...9ed Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Som er udiskuterbare. Anonymous poster hash: acab9...9ed Lenke til kommentar
Populært innlegg ketthors Skrevet 7. november 2023 Populært innlegg Del Skrevet 7. november 2023 De som hele tida spør om å få låne penger. 10 1 Lenke til kommentar
Gjest 412b1...de5 Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Religiøs Stor/tjukk Lite intelligent Dårlig med penger Mange venner ( overdådig mange) Antar nå du mener hva vi ser på som røde flagg hos en potensiell partner? Anonymous poster hash: 412b1...de5 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 - Lav intelligens. Noe som igjen kan resultere videre i følge-røde flagg som: - Stor tro på homeopati og andre former for svindel. - Sterk tro på overnaturtlige fenomener som spøkelser/ånder/gud(er) og lignende. - Syklig overvekt. - Manglende økonomisk styring. Lenke til kommentar
Gjest 1c23a...4c1 Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Det meste kan fikses med litt innsats og ståpåvilje, men en ting er udiskutabelt, jeg kunne aldri tenkt meg å være med noen som har f.eks. 800 tusen i forbruksgjeld hvor pengene er sløst bort. Anonymous poster hash: 1c23a...4c1 Lenke til kommentar
Gjest acab9...9ed Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Gjest 412b1...de5 skrev (41 minutter siden): Religiøs Stor/tjukk Lite intelligent Dårlig med penger Mange venner ( overdådig mange) Antar nå du mener hva vi ser på som røde flagg hos en potensiell partner? Anonymous poster hash: 412b1...de5 Det var det jeg mente ja👍 Ts Anonymous poster hash: acab9...9ed Lenke til kommentar
leticia Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Mine røde i prioritert rekkefølge er: 1. Religion (er han religiøs så er det no no uansett) 2. Økonomisk styring (han må forstå forskjellen på pluss og minus her) 😅 3. Han må ha ikke ha et dårlig kvinnesyn (han mener altså at vi er likeverdige, og tar like lang permisjon med barna som meg, følger dem opp like mye, gjør like mye som meg i hjemmet, og godtar at jeg jobber like mye eller mer enn han utenfor hjemmet). 4. Han må ikke være lite intelligent. (Noe jeg anser han som hvis han ikke består punkt 1,2 og 3). 2 1 Lenke til kommentar
Investigator224 Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Voldsomt sinne + manglende evne til å si oppriktig unnskyld i etterkant av ukontrollert sinne. Manglende empati med (meg og) andre. Manglende vilje til å lære noe nytt om seg selv og generelt. Kriminell adfersel. 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Snakker vi partner: Hvis han puster så er det et rødt flagg for meg. Snakker vi venner: Slem (og man kan være slem på noen millioner måter). 1 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) Neffi skrev (9 minutter siden): Snakker vi partner: Hvis han puster så er det et rødt flagg for meg. Hvordan skal vi tolke dette? Jeg deler flere røde flagg her, tro på det overnaturlige, dårlig økonomisk sans og for mye friskus, blant annet. Endret 7. november 2023 av Uderzo 3 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) Uderzo skrev (4 minutter siden): Hvordan skal vi tolke dette? Det betyr at hvis jeg så mye som bittelitt liker en fyr, og han puster, så springer jeg den andre veien så fort jeg bare kan. Det er så skummelt at jeg får mareritt og panikkangstanfall. Endret 7. november 2023 av Neffi 1 4 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Religiøs Baksnakking Alternativ medisin Helt motsatt politisk ideologi Ikke liker katter 1 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Neffi skrev (1 minutt siden): Det betyr at hvis jeg så mye som bittelitt liker en fyr, og han puster, så springer jeg den andre veien så fort jeg bare kan. Det er så skummelt at jeg får mareritt og panikkangstanfall. Puster? Alle puster, hvis man ikke puster så er man død. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Salvesen. Skrevet 7. november 2023 Populært innlegg Del Skrevet 7. november 2023 Woke 10 4 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Neonfarget hår. 1 1 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Uderzo skrev (2 minutter siden): Puster? Alle puster, hvis man ikke puster så er man død. Ja, men man kan like Albert Camus, Richard Feynman og slike. Død, men levende i den historiske ånden? 3 Lenke til kommentar
Cyrio Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) Tja, det meste er jo situasjonsbestemt men generelt sett vil jeg si: Slem med dyr Lyver om viktige ting Sinneproblemer, typ kaster tallerkener i gulvet eller hiver eiendeler ut vinduet Helt motstridende kjerneverdier Konstant negativitet Endret 7. november 2023 av Cyrio 5 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Neffi skrev (3 minutter siden): Ja, men man kan like Albert Camus, Richard Feynman og slike. Død, men levende i den historiske ånden? Dette er et rødt flagg 3 1 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) Religion Sykelig kontrollbehov Respektløshet Mangel av humoristisk sans (humor er subjektivt, mener totalt fravær av) Uempatisk Sinneproblemer Hater dyr Politisk ytre venstre OG høyre Endret 7. november 2023 av Duriello 2 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Politisk tilhørighet til ytre høyre Opphengt i konspirasjonsteorier Benekter moderne medisin Dårlig økonomisk kontroll 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå