KriB Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Fikk i dag låne og teste for mulig kjøp et Cambridge Soundworks DTT3500 Digital surround-anlegg av en kompis som har fått seg nytt. Koplet alt sammen opp og satte på Lord of the Rings- Fellowship of the Ring i DVD-spilleren på pcen min. Satt med frysninger på ryggen, og ventet på at naboen under skulle komme og banke på og klage (bor i blokk). Alt var fryd og gammen og jeg begynte å bli skikkelig forelska i anlegget, da alt gikk til h*****e. Plutselig begynte det å hyle og sprake i alle høytalerne, men spesielt de tre fremme. Dette går ikke over selv om jeg har prøvd i tre samfulle timer. Lot også maskinen og anlegget stå av i tyve min da jeg tenkte på om det kunne være at det var gått varmt, men det nyttet ikke. Har prøvd med optisk og coax, og samme greia. Kompisen min har hatt anlegget liggende i en bod en stund, men da han brukte det sist funket det helt fint. Jeg bruker det interne lydkortet i et MSI K7N2G-ILSR. (Dette er vel et Soundstorm?)Har installert siste Nforce drivere. Lyden i de analoge utgangene som jeg bruker til hodetelefonene mine er det ikke noe å si på, det funker bra. Har ikke prøvd noen andre anlegg på lydkortet. Er det noen som har vært borte i noe liknende? Lenke til kommentar
dava Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ja, tror det samme hente me meg når jeg hørte på musikk. trodde først at det var høytalerne som var sprengt men det var forsterkern (fikk testa den på hifi klubben). de sa at det måtte ha vært noen ledninger som var bortig verandre eller noen som satt løst i. jævlig kjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå