Spillredaksjonen Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Seks millioner spilte Fortnite på lørdag Ny oppdatering sendte spillet tilbake til det opprinnelige kartet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Ifølge den offisielle Twitter-kontoen var det 44 millioner spillere lørdag Er jo alltids en mulighet for at de har en lur måte å blåse opp tallene der også, men stoler mer på de offisielle tallene enn en uoffisiell tracker uten tilgang til ordentlige APIer og data. Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Comma Chameleon skrev (57 minutter siden): Ifølge den offisielle Twitter-kontoen var det 44 millioner spillere lørdag Hei. Du har helt rett! 6 millioner gjaldt toppen for antall samtidige spillere, som ikke kom godt nok frem i artikkelen. Jeg har omformulert og oppdatert med tallene fra Epic. Takk! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Da forstår jeg! Flott 😊 Helt vanvittige tall det her. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Det syntes jeg faktisk er ganske imponerende. Det er jo tross alt et seks år gammelt spill, men de har virkelig stått på med å lage nyvinninger hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå