Gå til innhold

Magic Design; Et Finér Kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj: kom hjem idag, aralditen på tanken ble knall! men viften inn i pumpen hadde falt på gulvet og vips: akselen hadde brukket... 3dfxcool imorra, men det blir sure 500 spenn for ny pumpe... tviler på at det funker å bestille reservedeler innen TG...

pent!

bare et spørsmål, åssen skal du feste pci/agp kortene i kabinettet ?? lurer veldig på det..  :hmm:

Jeg er glad du spurte ;)

Denne idéen stjeler jeg fra et kabinett som jeg så i en test her på Hw.no, hsuker ikke hvilken men... Poenget med kabinettet var at det skulle være skrueløst, så agp/pci kort ble festet, hvis jeg husker riktig, med en mekanisme som presset kortene inn mot kabinettet...

Har litt 21x21 liggende. Lager klosser, fréser ut til de er hule, med en eller to av sidene fjernet... Inni her legger jeg en fjær(allerede kjøpt på clas'ern) som presser en ny trebit, som har frest ut designet på den enden av kortene med skruefeste, ned mot kortene og mot kabinettet... genialt enkelt, ganske enkelt genialt...

Fredrik: Det er 5 dager igjen, men blir kanskje sverigetur på tirsdag... så ihvertfall ca fire hele modde dager igjen, og da mener jeg HELE DAGEN ;)

Koffe: Det kan du banne pÅ!!! Dere andre finner oss ved et kick-as.s hyllesystem med banner på toppen... dobbelt opp banner faktisk ;)

Og takker for komplimenter! Men ingen kritikk? lurer selv veldig på hvordan dette kommer til å gå...

Lenke til kommentar

Hehe dagbladet var innom ja ;) de fattet tydelig interesse av at jeg stod og moddet i midtgangen...

Stemmer det som står om overklokkingen! Denne skal opp på 3,7 hvis den ikke brenner... håper også å komme næremere 90-95% overklokking... celeron er utrolig lett å klokke!

Jobbet konstant med å få kassa ferdig, men rakk det ikke... :( Delvis ferdig ble den jo og satset på å gjøre litt på TG... blant annet montere vannkjølinga. Men klarte å lage lekk i tanken, og siden alt var stengt var det ikke mulig å skaffe silikon eller epoxy. Resten må da bli gjort fra heimen, og det kommer etterhvert... Bilder av hva som er gjort kommer når jeg har fått opp litt programmer som ble fjernet av norton pga virus :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...