Gå til innhold

Forvirring...

scoot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg begynner og bli ganske fortvilet, skal ha ny CPU utover våren, og nå kommer jo Intel Prescott. Og AMD64 bit er jo kommet.

Hva lønner seg ? :dontgetit:

Skal også investere i nytt utstyr til våren/sommeren. Jeg venter å se hvordan Prescott utarter seg først før jeg handler hvertfall. Kan være jeg venter til DDR2 og PCI Express blir standard også.

Hva som lønner seg vil jo selvfølgelig bli klarlagt når Prescott for alvor kommer i handelen å man kan se prisene.

Lenke til kommentar
Jeg begynner og bli ganske fortvilet, skal ha ny CPU utover våren, og nå kommer jo Intel Prescott. Og AMD64 bit er jo kommet.

Hva lønner seg ? :dontgetit:

Stakkars, du kan ta min filosofi..

Det kommer stadig nyere og bedre dingser... så nå du skal kjøpe noe så kjøpe du det... hvis du vil vente på bedre produkter kan du vente i evighet. :thumbs:

Lenke til kommentar

Hvis du skal oppgradere hele riggen vil jeg ambefale en Athlon 64 (som i dag gir mer ytelse for pengene), men det kan være smart å se hva Prescott kan finne på først. De skal vist nok være ganske billige, men det har vært satt spørsmalstegn ved om de vil ytel noe særlig bedre enn dagens northwood, men den som lever får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...