stamkunde Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Betyr det genmodifisert mat? Regner med det er usunt å få I seg. Hva gjør du? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 GMO trenger ikke nødvendigvis å være usunt. De druene du spiser som er steinfrie er på en måte genmodifiserte. 1 1 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 46 minutes ago, stamkunde said: Betyr det genmodifisert mat? Regner med det er usunt å få I seg. Hva gjør du? Genmodifisert mat i betydningen GMO skal ikke være mer farlig å få i seg enn den maten som er genmodifisert over tusenvis av år i form av avl. GMO er bare "avl" på en mye mer effektiv og målrettet måte. 3 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Folk som er sterkt i mot GMO fordi GMO er unaturlig og livsfarlig, er også gjerne sterkt påvirket av de nye strømmålerne og chemtrails. 3 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Ville du spist en banan som ikke er genmodifisert? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 5. november 2023 Forfatter Del Skrevet 5. november 2023 Psykake skrev (12 timer siden): GMO trenger ikke nødvendigvis å være usunt. De druene du spiser som er steinfrie er på en måte genmodifiserte. er du seriøs? det visste jeg ikke. Står det på pakningen? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 5. november 2023 Forfatter Del Skrevet 5. november 2023 RRhoads skrev (11 timer siden): Ville du spist en banan som ikke er genmodifisert? ja, ville ikke alle det? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 stamkunde skrev (Akkurat nå): er du seriøs? det visste jeg ikke. Står det på pakningen? Det er ikke GMO i ordets rette forstand altså. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 stamkunde skrev (24 minutter siden): ja, ville ikke alle det? Nei, tror jeg ville funnet noe annet å spise 1 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 stamkunde skrev (14 timer siden): Regner med det er usunt å få I seg. Det er det ikke. Du er blitt lurt igjen dessverre. SOME er ikke en god kilde for informasjon. 1 Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 1 hour ago, Psykake said: Det er ikke GMO i ordets rette forstand altså. Nei, det er mykje farlegare, fordi du får med både ønska og uønska konsekvenser. Moderne metoder er langt meir målretta og vi har betre oversikt over konsekvensane enn ved meir eller mindre tilfeldig avl. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Litt of topic, men relatert 😉: Er det noen her som vet i vilken ende av bananene ville aper åpner bananer? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 5. november 2023 Forfatter Del Skrevet 5. november 2023 Gjest MKII skrev (7 minutter siden): Litt of topic, men relatert 😉: Er det noen her som vet i vilken ende av bananene ville aper åpner bananer? nei. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Gjest MKII skrev (3 timer siden): Litt of topic, men relatert 😉: Er det noen her som vet i vilken ende av bananene ville aper åpner bananer? I motsatt ende av stilken. Og det er faktisk enklere enn i stilkenden. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Just now, RRhoads said: I motsatt ende av stilken. Og det er faktisk enklere enn i stilkenden. Feil. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) Gjest MKII skrev (5 minutter siden): Feil. Mener du at de åpner den i stilkenden? Endret 5. november 2023 av RRhoads Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 4 minutes ago, RRhoads said: Mener du at de åpner den i stilkenden? Feil Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Fasit: Spoiler Det er et lurespørsmål: Der det lever ville aper vokser det ikke (spislige) bananer... 🤣 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Gjest MKII skrev (1 minutt siden): Fasit: Skjul innhold Det er et lurespørsmål: Der det lever ville aper vokser det ikke (spislige) bananer... 🤣 Vokser ikke spiselige bananer her jeg bor heller, men jeg har åpnet noen. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 1 minute ago, RRhoads said: Vokser ikke spiselige bananer her jeg bor heller, men jeg har åpnet noen. Og ville aper har samme tilgang til, og samme kilde til å få tak i bananer som du har, eller hva er relevansen til din situasjon... 🙃? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå