flippfloppykotty Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) hmmm, vil det alltid bety bedre kjøling desto kraftigere vifte du he på kjøleribba? lurer på å anskaffe en adapter og en delta 120x120 vifte(59dB, vet de!) bruke den på lan og vamre sommerdager muligens... kansje også til å hente luft gjennom ventil, rett fra den friske naturn rett bakenfor huset vårt , kan bli et spennendes prosjekt Endret 14. januar 2004 av flippfloppykotty Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Be ready til å kjøpe deg hørselsvern, sier jeg bare Jo mere luft som flyttes, jo bedre kjøling. Enkelte deltavifter blåser jo rett og slett vekk varmen før kjøleribba får fungere som den skal, stakkars. Lenke til kommentar
flippfloppykotty Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Jo mere luft som flyttes, jo bedre kjøling. Enkelte deltavifter blåser jo rett og slett vekk varmen før kjøleribba får fungere som den skal, stakkars. Hadde tenkt å kjøpe den største delta vifta på microplex, vertfall den som flytta mest luft! 328cm3 eller noke, de burde da holde Har en Volcano 12 i postn som jeg tenkte å montere den på... lurer¨litt på hvordan det kommer til å funke. Men jeg har jo også bestilt lyddempende materiale til å dekke kabinett innsiden med, samt et silikonfilter, det burda da vertfall ta vekk litt av lyden...? Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 den dytter 323m3 noe som er fryktelig mye! har kjent på luft trykket fra en 80x80x38mm delta og det er vilt kan bare forestille meg hvor mye 3ganger så mye er det vil nok funke bra. lyd dempings mattende vil nok da en del av støyend men du kan fortsatt regne med litt støy du Lenke til kommentar
flippfloppykotty Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 får vel bare håpe at pcn ikke letter men, en ting jeg lurer litt på er om det vil være plass til den har bestil et abit nf7-s v2.0 på komplett skulle vist være bra til overklokking... men har noen noe tips om hvilke chipset kjølere jeg burde investere i? for å holde hk stabilt..., er ikke sikker på om de 2 papst 12dB kabinett viftene jeg har for øyblikket står i stil med den nye vita heller, bør kansje investere i litt luftgjennomstrømming i kabinettet og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå