Spillredaksjonen Skrevet 3. november 2023 Del Skrevet 3. november 2023 Tre World of Warcraft-utvidelser og Cataclysm Classic Nettrollespillet begynner en ny saga til neste år. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 20 år inn var det på tide å finne på noe nytt 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Glad jeg fikk mange barn og slutta med WoW. T.o.m Metzen vil ikke få tilbake magien. Skal WoW gjenoppstå må det lages i UE 5 eller noe. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 1 hour ago, Psykake said: Skal WoW gjenoppstå må det lages i UE 5 eller noe. Jeg synes også det er på høy tid at de begynner på WoW II. Men kanskje dette er begynnelsen på slutten av WoW I ? Det høres nesten ut som om det er det Metzen hinter til også. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Den desidert største nyheten fra Blizzcon i går var Classic+. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Aldri skjønt vitsen med Classic , spille hele det forbanna rælet på nytt for ørtende gang . Men ja har hatt min del av morroa , spilte på Deathwing serveren tilbake i 2003 , som forøvrig var en av de 4 første europeiske serverene i WoW - great times . Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Spilte dem når de var nye i ca. 2 år hver og levler fremdeles gjennom dem, så classic appellerer ikke til meg heller. Skulle heller ønske at Blizz fortsatte å gjøre gammelt innhold relevant igjen. Timewalking er en veldig, veldig god start. Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Gi Dracthyr dragonriding på flygingen sin, og implementer dragonriding overalt, så kommer jeg tilbake. Ikke før. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Orker ikke mer moderne Blizzard. Alle spillene deres er bare en butikkfront nå. Sjelen og moroa er borte. EA 2.0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Skikkelig drit at Cata kommer ut og fjerner WOTLK som var den beste exp blizzard har noen sinne laget. Etter WOTLK med 12mill aktive spillere gikk det bare rett i dass hele greia. Min fint, da kan jeg bare drite å bruke mer tid på wow i hele tatt når det beste blir borte. Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Psykake skrev (13 timer siden): Skal WoW gjenoppstå må det lages i UE 5 eller noe. Har faktisk sagt omtrent det samme da Cataclysm kom. At de trengte et nytt spillmotor 😄 Endret 4. november 2023 av Kelo Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Classic+ med levelcap på 25 og nye spells+raids virker skamfett! Gleder meg til 30th november. Tror folk kommer til å irritere seg over å ikke ha mount utenfor ashenvale, men blir en spennende meta de første ukene Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Altså, hvis folk syns dette er positivt nytt så er det jo fint for dem. Men for meg og mange andre er det virkelig begrenset hvor mange ganger man gidder å spille gjennom de samme greiene igjen og igjen. Jeg husker veldig godt sommeren 2010 når jeg satt som limt til skjermen og fulgte med på de nyeste oppdateringene til cataclysm beta som Totalbiscuit (hvil i fred) la ut. Men nei, den magien er borte nå. Det er andre tider. Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Altså cataclysm er drit, tror ikke det er mange uten wrath kidsa+de som kom etter det, som gleder til cataclysm. Men classic+ er huge. Mange nye raids i horisonten også, i rammeverket til wow vanilla med noen crazy changes for å se hva som funker. Det kan bli veldig kult. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Fleskelars skrev (8 timer siden): Aldri skjønt vitsen med Classic , spille hele det forbanna rælet på nytt for ørtende gang . Men ja har hatt min del av morroa , spilte på Deathwing serveren tilbake i 2003 , som forøvrig var en av de 4 første europeiske serverene i WoW - great times . Jeg og ^^ var selv Horde, ble Deathwing fordi Burning Blade var et kø-helvete. Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Virka meh som faen, war within? Akkurat når jeg begynte å få troen på retningen de tok. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Psykake skrev: Glad jeg fikk mange barn og slutta med WoW. T.o.m Metzen vil ikke få tilbake magien. Skal WoW gjenoppstå må det lages i UE 5 eller noe. .. 'gjennoppstå'. - Hah. WoW har jo holdt det gående trutt og jevnt evig lenge nå, folk har sagt 'WoW er dødt' hvert bidige år siden 2004, og alle har tatt feil. Dette spillet kommer til å bare fortsette i uoverskuelig fremtid. Ingen spill i verden har blitt patchet, oppdatert, justert og fikset på mere enn WoW. Jeg utfordrer enhver til å lese igjennom patch notes fra begynnelsen og frem til nå. Dette er ting man må nødt til å være enig i uavhengig av om man liker spillet eller ikke. Kanskje 'WoW er dødt' for mange, men veldig mange spiller fremdeles WoW og digger det. 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 rebjorn skrev (5 minutter siden): Psykake skrev (23 timer siden): Glad jeg fikk mange barn og slutta med WoW. T.o.m Metzen vil ikke få tilbake magien. Skal WoW gjenoppstå må det lages i UE 5 eller noe. Ekspander .. 'gjennoppstå'. - Hah. WoW har jo holdt det gående trutt og jevnt evig lenge nå, folk har sagt 'WoW er dødt' hvert bidige år siden 2004, og alle har tatt feil. Dette spillet kommer til å bare fortsette i uoverskuelig fremtid. Ingen spill i verden har blitt patchet, oppdatert, justert og fikset på mere enn WoW. Jeg utfordrer enhver til å lese igjennom patch notes fra begynnelsen og frem til nå. Dette er ting man må nødt til å være enig i uavhengig av om man liker spillet eller ikke. Kanskje 'WoW er dødt' for mange, men veldig mange spiller fremdeles WoW og digger det. Når jeg sier gjenoppstå mener jeg at WoW får den statusen det en gang hadde. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Med mindre det kommer noe som er bedre enn WoW... Jeg har prøvd alt, men vendte alltid tilbake til WoW, men nå har jeg ikke spilt noe siden Classic Vanilla. Kanskje det blir WoW igjen i midten av desmber. Lenke til kommentar
Vioo Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) Virker som for meg, dem ikke vet hvilken retning de vill ta med spillet sånn sett.. Men det kan jo bli interessant, hva som vill dukke opp etter tid. Endret 5. november 2023 av Littlecuriousme12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå