Smule8o Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 On 4.11.2023 at 12:10 PM, opensky said: Håper jeg får se dagen hvor de forbanna idiotene som lager disse reklamene skjønner at folk gir faen uansett så de stopper med dem. Den dagen ingen vil annonsere på Youtube vil nok Youtube temmelig kjapt bli nedlagt. Hvorfor i alle dager sakl Alphabet gidde å drive en gratis videostreamingtjeneste som nok er grisedyr i drift helt uten inntekter? 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Kenhten skrev (49 minutter siden): Jeg synes ikke det er dyrt, jeg bruker YT mye, bruker YT music via app og Google Nest. Jeg bruker YouTube til å se youtube. YT music er helt fryktelig spør du meg. Derfor er det utelukkende for å slippe reklame. Jeg trodde jeg skulle få picture-in-picture-støtte på iOS når jeg betalte for Premium, men det er jo kun lyden som fortsetter, ikke bildet. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 (endret) Comma Chameleon skrev (2 timer siden): Facebook, Twitter, tiktok. Alle disse krever innlogging for å se. Hvis YT starter med det samme så har de nok litt mer kontroll. YouTube kan kreve innlogging, men de vil fortsatt ikke kunne kontrollere hva som dukker opp på PC-skjermen til hver enkelt. Så innlogging har ikke egentlig noe med visning av annonser å gjøre. Kenhten skrev (1 time siden): Å kunne sette på en YT video, slå av skjermen og kun lytte er en stor fordel med Premium. ReVanced på Android lar det gjøre dette uten å betale. Endret 6. november 2023 av Markiii Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg betaler for å støtte de jeg ser på. Alt annet er bonus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 9 hours ago, Markiii said: YouTube kan kreve innlogging, men de vil fortsatt ikke kunne kontrollere hva som dukker opp på PC-skjermen til hver enkelt. Så innlogging har ikke egentlig noe med visning av annonser å gjøre. Blir det påkrevd innlogging og medfølgende google konto for å se videoer så er det døden for Youtube. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (1 time siden): Blir det påkrevd innlogging og medfølgende google konto for å se videoer så er det døden for Youtube. Døden? Sprekt å påstå. 1 Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 2 hours ago, Slettet-Lk8eL7iw said: Blir det påkrevd innlogging og medfølgende google konto for å se videoer så er det døden for Youtube. Fordi du ikke liker det? Eller har du noe å understøtte den påstanden med? 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Hvordan er Youtube Music? Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Premium med YT og YT music fungerer utmerket for meg. Offline videoer og spille lister når jeg sitter på båten mellom Norge og Danmark. Hadde problemer med at det pauset mellom sangene, men det var en liten forandring i batteri settings. Lenke til kommentar
itgrevelin Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 9 hours ago, RRhoads said: Hvordan er Youtube Music? Youtube music er grunnen til at eg har premium, eg taklet ikke spotify, den fant aldri ut hva eg likte. Youtube har kjent meg i over et tiår, så de har mye info på meg, og eg finner ting der eg ikke finner på spotify. Har faktisk youtube family, så eg har gitt ut til familien, som bor litt over hele Norge. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 itgrevelin skrev (3 timer siden): Youtube music er grunnen til at eg har premium, eg taklet ikke spotify, den fant aldri ut hva eg likte. Youtube har kjent meg i over et tiår, så de har mye info på meg, og eg finner ting der eg ikke finner på spotify. Har faktisk youtube family, så eg har gitt ut til familien, som bor litt over hele Norge. Det er litt av det som er planen. Jeg har Tidal Family som jeg betaler 299,- for i måneden, og jeg ser jo at Youtube Premium familie koster 179,-. Tenker jeg tester for å se hvordan det er. Forventer ikke at lydkvaliteten er den samme. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. november 2023 Del Skrevet 13. november 2023 Rossmann har en god kommentar: Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 13. november 2023 Del Skrevet 13. november 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (På 6.11.2023 den 11:19 PM): Blir det påkrevd innlogging og medfølgende google konto for å se videoer så er det døden for Youtube. Hvorfor? Jeg logger inn og blokkerer reklame uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå