Spillredaksjonen Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 NFI-tilskudd til syv norske spill 9,6 millioner kroner utdelt. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 9,6 millioner er dessverre altfor lite for å gjøre noe nevneverdig forskjell. Fleste spill som kommer ut fra Norge ser ut som de hører på Android/iOS eller i Dustborn sitt tilfelle så ser det ut som det hører på samme plass de gravde ned E.T. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 Norsk spillindustri er som norsk filmindustri på 50-90 tallet. Smale små "kunst" saker. Det er plass til mer. Man kan lage max manus og en film om noen som stirrer på en døende rose i 3 timer. Man behøver ikke bare lage smale små saker. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 Gunfreak skrev: Norsk spillindustri er som norsk filmindustri på 50-90 tallet. Smale små "kunst" saker. Det er plass til mer. Man kan lage max manus og en film om noen som stirrer på en døende rose i 3 timer. Man behøver ikke bare lage smale små saker. Nå må du tenke positive tanker så det positive gror. Gunfreak. Nei er enig med deg. Merkelig at dem virkelig for solgt noen av disse spilla. Men jeg vet at jeg bare må ha Snusmumrikken. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 5 minutes ago, Walkyrje said: 1 hour ago, Gunfreak said: Norsk spillindustri er som norsk filmindustri på 50-90 tallet. Smale små "kunst" saker. Det er plass til mer. Man kan lage max manus og en film om noen som stirrer på en døende rose i 3 timer. Man behøver ikke bare lage smale små saker. Expand Nå må du tenke positive tanker så det positive gror. Gunfreak. Nei er enig med deg. Merkelig at dem virkelig for solgt noen av disse spilla. Men jeg vet at jeg bare må ha Snusmumrikken. Et mummi spill kan nok gjøre det bra og grafikk stilen passer mummi animasjons seriene. Og det er helt klart plass til sånne spill og mye særere spill. Men problemet er når det bare er sånne spill. Tenk hva noen talentfulle folk kunne gjøre med noen millioner fra staten og unreal engine 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå